//
کدخبر: ۱۹۴۱۵۹ //

۱۰ سامانه فوق پیشرفته رهگیری هوایی و دریایی رونمایی شد

وزیر دفاع با حضور در صاایران اصفهان از ۱۰ سامانه فوق پیشرفته الکترواپتیکی مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی رونمایی کرد.

۱۰ سامانه فوق پیشرفته رهگیری هوایی و دریایی رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از  روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در جریان بازدید از صنایع دفاعی مستقر در اصفهان با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران اصفهان، مرکز توسعه فناوری های اپتوالکترونیکی اصفهان  را افتتاح کرد.

وزیر دفاع در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه ، مأموریت  و مسئولیت خطیر صنایع الکترونیک و الکترواپتیک صا ایران در توانمند سازی قدرت رزم نیروهای مسلح گفت: در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیر در حوزه های تکنولوژی و فناوری بومی در این صنعت بوده ایم و صنایع الکترواپتیک  اصفهان توانسته است رضایت خاطر نیروهای مسلح را در تأمین نیازمندی‌های دفاعی مرتفع سازد.

امیر حاتمی با تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های متخصصان پر توان و جوان صنایع الکترونیک وزارت دفاع، افزایش و تنوع سبد محصولات این صنعت در دو حوزه نظامی و غیر نظامی را چشمگیر و قابل تحسین دانست و اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد دستیابی به دستاوردهای نوینی در زمینه محصولات استراتژیک الکترونیکی باشیم.

وزیر دفاع همچنین در مراسم رونمایی 10 سامانه فوق پیشرفته الکترواپتیکی مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی اظهار کرد: این سامانه‌ها به دست دانشمندان شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران طراحی و ساخته شده است که علاوه بر افزایش قدرت بازدارندگی، امکان مقابله موثر با انواع تهدید را نیز فراهم می‌کند. فناوری این سامانه ها در سطح استانداردهای بین المللی بوده و با سامانه های مشابه خارجی برابری می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان