//
کدخبر: ۱۸۵۵۱۹ //
وزیر دفاع:

دشمن به دنبال تضعیف روحیه ملی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه ملی و خودباوری جوانان هستند.

دشمن به دنبال تضعیف روحیه ملی است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسم تجلیل از تیم کاراته وزارت دفاع که به نمایندگی از نیروهای مسلح موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات نظامیان آسیا شد با ابراز خرسندی از این موفقیت ارزشمند اظهارداشت: در شرایطی که دشمنان دائماً با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه ملی و خود باوری جوانان هستند، کسب موفقیت های ورزشی توسط جوانان موجب ارتقای امید و نشاط در دل مردم می شود.

وی افزود: کسب مقام های قهرمانی در رقابت های داخلی کشور بسیار ارزشمند است ولی کسب مقام در رقابت های بین المللی و در شرایطی که تمام اهتمام دشمن بر تضعیف اقتدار ملی ایران اسلامی معطوف است از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که شرایط امروز به دلیل تلاش دشمن برای ایجاد تزلزل در روحیه ملت، بسیار متفاوت است.

وزیر دفاع ادامه داد: برافراشته شدن پرچم مقدس ایران اسلامی در آوردگاه های ورزشی نشان از همت، غیرت و پویایی جوانان این مرز و بوم و انگیزه و اراده مضاعف آنان در سربلندی نام پرافتخار ایران اسلامی دارد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان این که حفظ این قهرمانی ها شاید از خود قهرمانی سخت تر باشد، گفت: فرآیند جانشین پروری و تربیت نیروهای کارآمد را همانگونه که در بدنه وزارت دفاع پیاده سازی کردیم باید در عرصه ورزشی نیز جزو برنامه های خود اجرا کنیم تا بتوانیم فرآیند قهرمانی و ایستادن روی سکوها را برای سالیان متوالی تکرار کنیم.

وی به این بخش از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در خصوص ورزش قهرمانی اشاره کرد که «قهرمانان مانند قله‌ها هستند که در دامنه این قله‌ افراد زیادی ورزش می کنند» و ادامه داد: نفس عمل به ورزش و تربیت جسم برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که موجب ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان می شود.

وی خطاب به قهرمانان کاراته وزارت دفاع گفت: این کار شما یک نوع مبارزه است و کمک به سربلندی نظام اسلامی درحوزه های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی در عرصه های داخلی و بین المللی جهاد است و ان شاءالله اجر مجاهد را هم خواهید برد.

تیم کاراته اعزامی وزارت دفاع به نمایندگی از نیروهای مسلح ایران دی ماه 1397 در مسابقات کاراته نظامیان آسیا در کشور عمان شرکت کرد و در دو بخش کاراته آزاد و کاراته کنترلی با حضور 13 نفر موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان