//
کدخبر: ۱۸۱۶۹۷ //

حلوصی آکار: حملات پ‌ک‌ک در مبارزه ما با تروریسم خللی وارد نمی‌کند

وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که «حملات پ‌ک‌ک در مبارزه ما با تروریسم خللی وارد نکرده و نیروهای مسلح کشور مقتدرانه به وظایف خود عمل می‌کنند».

حلوصی آکار: حملات پ‌ک‌ک در مبارزه ما با تروریسم خللی وارد نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

«حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه روز شنبه در مراسم تشییع جنازه چهار سربازی که روز گذشته در عملیات مبارزه با تروریسم در مرز عراق کشته شده بودند، گفت: «این حملات خبیثانه به مبارزه ما با تروریسم خللی وارد نمی‌کند و نیروهای مسلح با اقتدار به وظایف خود عمل می‌کند».

وی در ادامه سخنرانی خود در این مراسم که در استان حکاری برگزار شد، افزود: حمله گروه تروریستی رو به نابودی پ‌ک‌ک به پایگا‌هایمان بر خائن بودن آنها دلالت دارد.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که در این مراسم، ژنرال «یاشار گولر» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و ژنرال «امید دوندار» فرمانده نیروی زمینی ارتش کشور نیز شرکت داشتند.

وزارت دفاع ترکیه روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای از کشته شدن 4 نظامی ارتش این کشور در درگیری با تروریستهای گروه پ‌ک‌ک(حزب کارگران کردستان) خبر داد. 

یک پایگاه نظامی ارتش ترکیه در کوه‌های «کوکورسا» در استان حکاری در جنوب شرق این کشور مورد حمله عناصر پ‌ک‌ک قرار گرفته است که انجام عملیات گسترده ارتش ترکیه علیه مواضع این گروه را به دنبال داشته است. 

 گروه پ‌ک‌ک که از سال 1984 به دنبال جدایی از ترکیه است، از طرف دولت ترکیه به عنوان گروه تروریستی شناخته می‌شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان