//
کدخبر: ۱۸۹۲۳۵ //

اکبری: دولت بودجه همایش‌های گوناگون و مأموریت‌های خارج از کشور را بکاهد

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه عقل و منطق ایجاب می‌کند در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود گفت: حذف همایش‌های گوناگون، کاهش مأموریت‌های خارج از کشور و اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها باید از طرف دولت مورد توجه قرار گیرد.

اکبری: دولت بودجه همایش‌های گوناگون و مأموریت‌های خارج از کشور را بکاهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به دولت گفت: در مورد حقوق بازنشستگان جفا شده زیرا به طور سلیقه‌ای در مورد این گروه از افراد تصمیم‌گیری شده است.

وی افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به امید و همگرایی نیاز دارد. تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دولت و مجلس راهبرد اتاق‌های فکر مخربی شده که منافع ملی را نادیده می‌گیرد و به هر قیمتی می‌خواهد امید را از جامعه بگیرد. صدا و سیما نیز باید در رفتارهای خود بازبینی کند و در مسیر جامعه قدم بردارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: منابع دولت محدود است لذا عقل و منطق ایجاب می‌کند در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود از این رو حذف همایش‌های گوناگون، کاهش مأموریت‌های خارج از کشور و اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

اکبری در تذکری خطاب به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: رویدادهای اخیر در میادین فوتبال موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه و تکدر خانواده‌ها شده است.

وی خطاب به نمکی وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان شیراز به دلیل توانمندی بالا همواره محل مراجعات بسیار مردم بوده است اما به دلیل فرسودگی ساختمان، کمبود تجهیزات و عدم توانایی تأمین منابع برای تهیه لوازم اولیه مردم در صف‌های طولانی نگه داشته شده‌اند که نیازمند رسیدگی فوری است.

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به دژپسند وزیر اقتصاد گفت: امسال سال رونق تولید است لذا داشتن نقدینگی از مولفه‌های اولیه است، غالب تولیدکنندگان به دلیل سخت‌گیری‌های بانک‌ها زمینگیر شده‌اند از این روتجدیدنظر در رفتار بانک‌ها برای رونق تولید ضروری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان