//
کدخبر: ۱۸۱۵۹۶ //
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش

قدرت نیروهای مسلح برای رویارویی با دشمن هر روز افزایش می یابد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) گفت: نیروهای مسلح همواره در حال جهاد هستند و روز به روز برقدرت آنها برای رویارویی با دشمنان افزوده می شود.

قدرت نیروهای مسلح برای رویارویی با دشمن هر روز افزایش می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر سرتیپ «‌نوذر نعمتی» امروز - شنبه - در مراسم رونمایی دستاوردهای جدید این نیرو که در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم نیروهای مسلح در سال 98 خار ‌عمیق تری در چشم دشمنان باشند.

وی افزود: بر اساس رصد به روز تهدیدات دشمن نیازهای عملیاتی یگان ها شناسایی و مشخص می شوند و سازمان جهاد خودکفایی تسلیحات مناسب را تولید کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی‌ ارتش توضیح داد: در سال 97 مقابله با ریزپرندگان یکی از اولویت هایی بود که ستادکل نیروهای مسلح برای نیروها مشخص کرد و براساس این اولویت ها ما گام برداشتیم.

نعمتی به دستاوردهای که امروز تحویل یگان های عملیاتی شدند، اشاره و عنوان کرد: تسلیحاتی که‌ امروز رونمایی شدند علاوه بر ارزیابی های اولیه در رزمایش اخیر ارتش نیز عملکرد مثبتی از خود نشان دادند.

وی بر فراگیر کردن تحقیقات در سازمان های نیروهای مسلح تاکید کرد و یادآور شد: تمام یگان های نیروی زمینی ارتش از رده گردان به بالا در بخش تحقیقات صنعتی و نظری فعال شده و در سال های اخیر محصولات قابل ملاحظه ای را تولید کرده اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با یادآوری این که امروز بیش از 100 بخش تحقیقاتی در نیروی زمینی فعالیت می کنند، گفت: به صورت میانگین هر روز یک طرح تسلیحاتی و دستاورد جدید معرفی می شود.

نعمتی تصریح کرد: هر روز دشمنی دشمن با ما بیشتر می‌شود و مطابق آن وابستگی ما نیز روز به رو کمتر و قدرت دفاعی ما بیشتر می‌شود.

امیر نعمتی در بخش دیگری از صبحت های خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهایی که ما در آن هستیم با توجه به دشمنی دشمنان وحدت دشمنان را خشمگین می کند؛ از این رو ما باید وحدت خود را در تمام‌بخش ها افزایش دهیم.

وی افزود: قطع وابستگی از بیگانگان نیز هر روز دشمن را عصبانی تر می‌ کند از این رو ما باید هرچه توان داریم در این زمینه به کارگیریم.

 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسمی از 6 دستاورد جدید خود رونمایی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان