//
کدخبر: ۱۸۱۳۶۲ //

صدیقی: خداوند با فشارهای بین المللی می‌خواهد امتحانتان کند

امام جمعه تهران خطاب به مردم گفت: خداوند با فشارهای بین المللی می‌خواهد امتحانتان کند، چرا نگرانید که تحریم باشد و تشدید شود؛ به جهنم که تشدید شود.

صدیقی: خداوند با فشارهای بین المللی می‌خواهد امتحانتان کند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  تهران اظهار کرد: چرا نگرانید که تحریم باشد و تشدید شود؛ به جهنم که تشدید شود. مگر شما خدا ندارید. مگر خداوند کم داده است. مگر قرآن نمی خوانید؟ شما کی هستید؟ این فرانسه و آن آمریکا خودشان دچار چالش هستند.

وی ادامه داد: هرکس در این درگه مقرب تر است جام بلا بیش‌ترش می‌دهد. خداوند امتحان می‌کند. سردار سلیمانی می‌گفت هروقت فشارها بیش‌تر می‌شود امید ما برای زایش بیش‌تر می‌شود. مثل درد زایمان است، به ناله در می‌آورد اما امید زایش هست. خداوند با فشارهای بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند. آنچه که برای ملت ما در این حوادث پیش می‌آید کارنامه درخشانی برای مردم ما است که در طول انقلاب وجود داشته است.

صدیقی گفت: یک روز نبوده که جبهه‌ای نباشیم. هنوز خون جوانان ما خشک نشده بود خداوند جبهه مدافع حرم را پیش آورد. اگر این جبهه خارج از مرزهای ما باشد هم ما می‌توانیم فعال باشیم و خودمان را بیمه کنیم و اقتدار و نفوذ امریکا را لگد مال کنیم و از این به بعد هم خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان