//
کدخبر: ۱۷۴۰۱۶ //
امامی کاشانی:

درست فکر و عمل کنیم

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: وقتی قرار است دشمن از امکانات حداکثری خودش علیه ایران استفاده کند باید ما هم درست فکر کنیم و عمل کنیم.

درست فکر و عمل کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: آن رژیم و آن مرد نالایق رئیس آمریکا رفتاری از خود نشان می‌دهد؛ در عین حال همین جمهوری اسلامی گلوی همین ترامپ را گرفته و به دیوار فشار داده است. این موضوع را دنیا قبول دارد که آمریکا را ایران در عراق و سوریه به زمین زد. این کار خدا است. اما تکلیف ما در ساختن کشور چیست؟

وی ادامه داد: در دیداری که خبرگان با رهبر معظم انقلاب داشتند از جمله فرمایشات ایشان این بود که دشمن مشغول است و همه فشار حداکثری خود را علیه ایران ایجاد کرده است.

امامی کاشانی گفت: قرآن به ما می‌گوید در عمل‌مان ایمان داشته باشیم. عمل‌مان درست باشد. همه دستگاه‌های اجرایی و قضائی کار را خوب انجام دهند. همان طور که رهبر عزیز گفتند مشکلات باید در داخل حل شود. مشکلات اقتصادی در داخل حل شود. باید در داخل به تولید توجه کرد، مواظب باشیم عده‌ای به گران فروشی و احتکار نیافتند.

وی ادامه داد: عجب روزگاری. پول چه قدر عزیز است؟ من به همه مفسدان می‌گویم بالاخره خدای متعال خسارتش را یا به خودت یا به فرزندانت و یا به نسلت خواهد زد.

امامی کاشانی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: از طرفی وجدان اخلاقی، مدیریت عمیق، نظارت دقیق بر تمام امور داشته باشید. وقتی قرار است دشمن از امکانات حداکثری خودش علیه ایران استفاده کند باید ما هم درست فکر کنیم و عمل کنیم. باید به حق عمل کنیم و سفارش کنیم.

وی افزود: چرا مشکلات و گرفتاری‌های خودمان را نمی‌بینیم؟ آخر سال ۹۷ است. تصمیم بر مدیریت درست بگیرید. کار کنیم نه اینکه روزگارمان را بگذرانیم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: آخر چرا آنقدر قاچاق؟ چرا می‌گویم به من چه؟ چرا می‌گویم او می‌کند به من چه؟ خویش و قومت است، جلویش را بگیر.

وی همچنین یاد نمازگزارانی که در نمازجمعه تهران توسط منافقین به شهادت رسیدند را گرامی داشت.

امامی کاشانی گفت: نماز جمعه جای فکر و انسجام است و دشمن از همین می‌هراسد. امروز گزارش دادند به دو مسجد در نیوزیلند حمله کردند و ده‌ها نفر را شهید و مجروح کردند. این حمله نشان می‌دهد که نمازجمعه پایه است. دشمن ذلیل است.

امامی کاشانی در خطبه‌های عبادی این هفته نماز جمعه تهران گفت: همه پول حرام را حساب کنی، با مراقبت و محاسبه. علمای اخلاق گفتند شب‌ها محاسبه کنید که چرا آنقدر اموال انباشت می‌کنم و کمک نمی‌کنم به دیگران؟ سال دارد تمام می‌شود حساب کنیم در سال ۹۷ چه قدر فرار مالیاتی داشتیم رشوه گرفتیم مالیالت‌های به غلط ببای کسبه نوشتیم فساد کردیم؟ بعضی‌ها هستند گناه را توجیح می‌کنند، نباید این کار را کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان