//
کدخبر: ۱۸۰۹۶۶ //
محمدباقر نوبخت:

افزایش۴۰۰تومانی حقوق از فروردین/۷ هزار میلیارد تومان بابت خسارت به سیل زدگان اعطا می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه پیرامون پرداخت خسارت های وارده به سیل زدگان گفت: آنچه تاکنون پیش بینی شده، دستکم هفت هزار میلیارد تومان می توان از ردیف های نقدی و اسناد اوراق بودجه، برای بازپرداخت و به نوعی جبران خسارت های سیل زدگان اختصاص داد.

افزایش۴۰۰تومانی حقوق از فروردین/7 هزار میلیارد تومان بابت خسارت به سیل زدگان اعطا می شود

 «محمدباقر نوبخت» امروز (چهارشنبه) در پایان نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی لازم است برای همه کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان احکام جدید حقوقی صادر شود تا پرداختی های سال 98 بر اساس احکام جدید به مورد اجرا درآید.

به گفته این مقام مسئول، هنوز برخی دستگاه ها موفق به صدور همه احکام خود نشده اند، اما در تخصیص بودجه برای پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان اعلام شده بود، چنانچه همه احکام هم صادر نشده، دستگاه ها باید مبلغ ثابت 400 هزار تومان را که مصوبه مجلس است در حقوق فروردین ماه پرداخت کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: آنچه سازمان برنامه و بودجه به خزانه تخصیص داده، با احتساب مبلغ 400 هزار تومان است و در صورتی که برخی موارد این افزایش اعمال نشده، بطور حتم اقدام خواهد شد و امروز یا فردا پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: زمانی که همه احکام صادر شود، همه افزایش حقوق ها از یکم فروردین ماه 98 لازم الاجراست و بطور حتم برای بخش قابل توجهی از کارکنان بیش از 400 هزار تومان افزایش خواهیم داشت و در پرداختی های ماه بعد جبران خواهد شد.

** مطالبات فرهنگیان

نوبخت اضافه کرد: منابع بودجه پارسال در حد 91 درصد تحقق یافت، اما به آموزش و پروش 107 درصد پرداخت، انجام شد.

وی گفت: امکان پرداخت برخی بدهی های وزارت آموزش و پرورش فراهم نشد، هفته گذشته باردیگر نزدیک به 600 میلیارد تومان پرداختی به این وزارتخانه انجام شد.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، امروز و فردا نیز 2 هزار و 100 میلیارد تومان منابع جدید که از سال گذشته پیگیر دریافت آن از بانک مرکزی شدیم، به آموزش و پرورش پرداخت، و امید می رود تا پیش از هفته معلم بتوانند همه بدهی های خود را بپردازیم و مطالبات فرهنگیان تسویه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان