//
کدخبر: ۱۷۸۹۹۰ //

بیانیه ارتش به مناسبت سالگرد شهادت صیاد شیرازی؛ صیاد شیرازی الگوی ولایت پذیری، تدین و شجاعت بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر کرد و شهید صیاد را الگویی برای همه بویژه نسل جوان کشور برشمرد.

بیانیه ارتش به مناسبت سالگرد شهادت صیاد شیرازی؛
صیاد شیرازی الگوی ولایت پذیری، تدین و شجاعت بود
به گزارش فرتاک نیوز،

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد و شهید صیاد را الگویی برای همه بویژه نسل جوان کشور برشمرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَالجُنودُ بِاذنِ الله حُصوُن الرَعیه وَ زِینُ الوُلاه وَ عِزُ الدین وَ سُبُلُ الاَمن وَ لیَسَ تَقُومُ الرَعیَه اِلا بِهِم.

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و فداکاری زنان و مردانی است که در سالهای پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران حماسه‌هایی ماندگار خلق کردند که در پس هر حماسه، نام ایران عزیز را بر قله‌های اقتدار درخشان‌تر و جاودانه‌تر کردند.

بیست ویکم فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که به دست منافقین کوردل جان شیرینشان را نثار این انقلاب بزرگ کردند، برگ افتخارآمیز دیگری از کارنامه درخشان این انقلاب است که نشان می‌دهد دشمنان همواره و در همه دوره‌ها از نیروهای مسلح مقتدر و انقلابی ایران وحشت داشته و برای ضربه زدن به قوای مسلح و ایجاد اختلاف بین آنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی الگوی ولایت پذیری، تدین و شجاعت بود که حضور مقتدرانه شأن در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس به ویژه در عملیات‌های غرور آفرین ۸ سال جنگ تحمیلی به عنوان فرماندهی دوراندیش، نامی بلند از ایشان به یادگار گذاشته و تلاش‌های خالصانه، هوشمندانه و هدفمند ایشان در طول خدمت صادقانه خود به ویژه در حوزه تولید و ترویج اندیشه‌های دفاعی برای نسل جوان نیروهای مسلح بسیار درس آموز بود.

آنچه شهید صیاد شیرازی را در دل مردم انقلابی ایران عزیزتر کرده است، روحیه اخلاص، فداکاری، ولایت مداری و مردم داری آن شهید والامقام بود که همراه با دشمن ستیزی، معرفت و عقلانیت و حرکت پر قدرت به جلو برای تعالی هویت انقلابی، تحکیم اقتدار و کار جهادی، الگویی ماندگار برای همه بویژه نسل جوان کشور شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد وخاطره آن شهید والامقام و دیگر شهدای خوشنام ارتش سرافراز و نیروهای مسلح، ادامه راه شهدا و امام شهدا و تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و توجه و بهره مندی از سیره عملی آن امیر دلاور و ولایی ارتش حزب الله را عامل تعیین کننده در حفظ و ارتقا توان دفاعی کشور عنوان کرده و بر گرامیداشت و حفظ عزت و کرامت خانواده معظم ایثارگران تاکید می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان