//
کدخبر: ۱۷۷۱۲۲ //

وزیر کشور آمادگی امدادرسانان دولتی، نظامی و مردمی را ستود

وزیر کشور آمادگی نیروهای امدادرسان دولتی، نظامی و مردمی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اگر همکاری مردم نبود قطعا در امدادرسانی مشکلات جدی به وجود می آمد.

وزیر کشور آمادگی امدادرسانان دولتی، نظامی و مردمی را ستود
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرضا رحمانی فضلی با تقدیر از آمادگی نیروهای امدادرسان دولتی، نظامی و مردمی گفت: ستاد مدیریت بحران به طور شبانه روزی فعال و ضمن ارتباط با تمامی نقاط کشور پاسخگوی نیازهای مناطق سیلزده بوده و تمام توان مشغول به هماهنگی و کنترل اوضاع است . 
وی با تاکید بر اینکه بارش‌های روز گذشته در برخی مناطق کشور کم سابقه بوده است گفت: این بارش ها باعث طغیان رودخانه ها و ایجاد سیلاب و آبگرفتگی در مناطق مسکونی و زارعی شده است که خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع و مطلوب و آگاهی و همکاری مناسب مردم تاکنون گزارش خاصی از آسیب دیدن مردم در اثر سیلاب گزارش نشده است.
وزیر کشور آمادگی نیروهای امدادرسان اعم از دولتی، نظامی و مردمی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: اگر همکاری مردم نبود قطعا در امدادرسانی مشکلات جدی به وجود می آمد و مردم با درایت و خونسردی کامل نسبت به تخلیه منازل خود و انتقال احشام به محل امن اقدام کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله پس از فروکش کردن بحران سیلاب نسبت به تامین خسارات وارده به منازل و زمین های زراعی و دامداری ها اقدام مناسبی از سوی دولت صورت خواهد گرفت و لازم است هماهنگی میان مردم و امدادگران در روزهای آینده با قوت بیشتری تداوم یابد.
قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران بر ضرورت هوشیاری و حفظ آماده باش تمامی واحدهای امدادی تا زمان اعلام وضعیت عادی در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: ستاد مدیریت بحران به طور شبانه روزی فعال و ضمن ارتباط با تمامی نقاط کشور پاسخگوی نیازهای مناطق سیلزده بوده و تمام توان مشغول به هماهنگی و کنترل اوضاع است.
وی افزود: باید توجه داشت با وجود شرایط پایدار و باثبات در امداد رسانی نباید از حوادث غیر مترقبه و پیش بینی نشده که ذات هر بحرانی است غافل شد و مراقبت و رصد دقیق تمامی ابعاد حوادث پیش رو با مشورت و همکاری صاحبان تخصص بسیار حیاتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان