//
کدخبر: ۱۷۴۳۲۴ //

عزم ملی فاقد نگاه سیاسی تنها راه حل مشکلات مردم است

نماینده ویژه رئیس جمهوری درامور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت:درحل مشکلات مردم باید اصولگرایی و اصلاح طلبی کنار گذاشته و با عزم ملی آنها را پیگیری کرد.

عزم ملی فاقد نگاه سیاسی تنها راه حل مشکلات مردم است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام علی یونسی شنبه شب در نشست با سمن ها و فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان عسلویه استان بوشهر افزود: در کشور هر وقت تصمیم به حل مشکلات مردم بصورت جدی گرفته می شود همیشه عده ای در مخالف با آن فعال شده و کارشکنی می کنند. 
وی یادآورشد:هر ایرانی بدون توجه به مذهب، قومیت، حق شغل و تحصیل دارد این قانون است ولی در اجرا با سلیقه ها و افراطی گری با مشکل مواجه می شود. 
یونسی ادامه داد: برخی خرده فرهنگ های ناسالم بر سرراه انجام اصلاحات اجتماعی مانع ایجاد می کند که این موضوع نیازمند ساماندهی است. 
وی گفت:در این راستا مشکلی مانند آلایندگی عسلویه شیعه و سنی را نمی شناسد و همگان موظف به تلاش برای حل آن هستند. 
نماینده رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهارداشت: در این ارتباط باید مسئولان محلی این مشکل را حل کنند که زمینه تحقق این مهم حمایت و کمک مسئولان مافوق آنهاست. 
یونسی افزود: مردم عسلویه مستحق خدمات بیشتری هستند و آنها باید از این وضعیت کنونی خارج شوند. 
وی گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد شهرستان عسلویه در راستای رفع مشکل های مردم بسیار ارزشمند است و اعضا این سمن ها نمونه ای از انسان های مسئولیت شناس است. 
نماینده ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: انجام امور مهم نیازمند پیوست فرهنگی است که پایداری امور کمکی شایان می کند. 
یونسی گفت: رشد فرهنگی مردم زمینه انجام کارها را فراهم می کند و گرنه با نگاه صرف به اقدام های دولت کارها به سرانجام نمی رسد. 
تبعیض در اشتغال، محرومیت بانوان، فقدان امکان های تفریحی در عسلویه، حذف فرم های شیعه و سنی در فرم استخدام و جایگزن کردن عنوان های ایرانی و غیر ایرانی، ساماندهی وضعیت آلایندگی، رفع معضل بیکاری، توزیع مناسب حق آلایندگی بین مردم، مشکل صدور قبض های آب و برق نجومی از جمله مسائل مطرح شده در این نشست از سوی سازمان های مردم نهاد شهرستان عسلویه بود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان