//
کدخبر: ۱۷۴۲۳۷ //
استاندار هرمزگان:

حضور در آب های دور دست نشان از اقتدار نظام است

استاندار هرمزگان گفت که حضور در آب های دور دست توسط ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده اقتدار و عزت مردم ایران و نیروهای مسلح کشور است.

حضور در آب های دور دست نشان از اقتدار نظام است
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریدون همتی روز شنبه در آیین استقبال از ناوگروه 60 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز مردم ایران با آرامش در سواحل و مرزهای آبی کشور زندگی می کنند که این آرامش به سبب داشتن نیروی دریایی مقتدر است.

وی ادامه داد: این نیرو با صلابت پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آب های دور دست برافراشته و حافظ منافع کشور در عرصه های بین المللی است.

ناوگروه 60 اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نداجا متشکل از ناوشکن بایندر، ناو لجستکی لاوان و ناو لجستیکی بوشهر که بعد از گذشت 52 روز و پیمودن مسافت پنج هزار و 600 مایل دریایی و حضور در بنادر کلمبو کشور سریلانکا و مسقط عمان به کشور بازگشت.

ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز با استقبال استاندار هرمزگان، دریادار دوم افشین تاشک فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نداجا و جمعی از فرماندهان در منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس پهلو گرفت.

همچنین در پایان این آیین ناوگروه 61 اطلاعاتی عملیاتی نداجا متشکل از ناوشکن سبلان و ناو لجستیکی بندرعباس برای به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در پهنه آب های بین المللی به ماموریت دریانوردی اعزام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان