//
کدخبر: ۵۳۷۶۹ //
استاندار هرمزگان:

مطالعات توسعه همه‌جانبه جزیره هرمز انجام شده است/ مردم هرمزگان باید از قانون ته‌لنجی بهره‌مند شوند

استاندار هرمزگان با اشاره به بحث توسعه جزیره هرمز، گفت: مطالعات و بررسی‌های لازم در زمینه توسعه همه‌جانبه جزیره هرمز صورت گرفته که امیدوارم این مطالعات در خصوص دیگر جزایر نیز به سرعت انجام گیرد.

مطالعات توسعه همه‌جانبه جزیره هرمز انجام شده است/ مردم هرمزگان باید از قانون ته‌لنجی بهره‌مند شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست با رئیس و مسؤولان بنیاد برکت که پیرامون توسعه جزیره هرمز برگزار شد، عمران و آبادانی جزایر را از اولویت‌های مهم در استان هرمزگان دانست و عنوان کرد: باید وضعیت جزایر استان مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد تا در سفر آینده وزیر کشور به هرمزگان پیگیری شود.

 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های محلی و ملی برای توسعه و آبادانی جزایر استفاده شود، افزود: امیدوارم با روحیه‌ای که در بنیاد برکت وجود دارد و توجهی که مدیران استانی به توسعه جزایر دارند، با اقدام خوب دستگاه‌های محلی و ملی، روند توسعه جزایر هرمزگان شتاب گیرد.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به بحث توسعه جزیره هرمز، بیان داشت: مطالعات و بررسی‌های لازم در زمینه توسعه همه‌جانبه جزیره هرمز صورت گرفته که امیدوارم این مطالعات در خصوص دیگر جزایر نیز به سرعت انجام گیرد و در آینده نزدیک شاهد جزایر توسعه یافته و زیبا در استان هرمزگان باشیم.

 

همتی زیباسازی فضای جزایر را یکی از اصل‌های توسعه دانست و تاکید کرد: باید علاوه بر توسعه همه‌جانبه جزایر استان و جزیره هرمز، جزایر استان از معماری خاص و زیباسازی فضای محیطی برخوردار شوند تا به جاذبه خوبی برای گردشگران برای سفر به این استان تبدیل شوند.

 

وی به دستورالعمل ته‌لنجی اشاره کرد و اظهار داشت: بحث اجرای قانون ته‌لنجی نیز در سفر وزیر کشور به استان هرمزگان پیگیری خواهد شد تا مردم استان بتوانند همانند مردم بوشهر از این دستورالعمل استفاده کنند و بهره‌مند شوند.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان، وزیر کشور به منظور بررسی وضعیت جزایر در نیمه اول آبان ماه به استان هرمزگان سفر می‌کند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان