//
کدخبر: ۱۷۰۹۸۵ //

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: ندای اختلاف ‌خلاف وحدت و خیانت به دین، نظام و کشور است‌

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به لزوم حفظ وحدت گفت: هر ندای اختلاف از حلقوم هر کسی خارج شود خلاف وحدت و خیانت به دین و نظام و کشور است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: ندای اختلاف ‌خلاف وحدت و خیانت به دین، نظام و کشور است‌
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز در شورای اداری سیستان و بلوچستان که در سالن خاتم استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مدت طولانی که در این منصب در سیستان و بلوچستان خدمت می کردند با روش و مشی متعادل خود موجبات وحدت و هماهنگی بین همه طوایف را در استان به انجام رسانیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق خوب سر و راز پیروزی پیامبر(ص) بوده است آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مدت فعالیت های بسیار خوبی داشتند که امیدواریم در آینده هم از وجود ارزشمند این بزرگوار نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محامی نیز سابقه طولانی در استان دارند و این استان را به خوبی می شناسند و با موضوعات درون سیستان و بلوچستان آشنا هستند و نسبت به آن بیگانه نیستند.

وی با بیان اینکه کشور چهل سال دوم انقلاب را شروع کرده است تصریح کرد: چهل سال پر ماجرا از زمانی که این انقلاب مقدس پیروز شده است گذشت 40 سالی که روزی نبود که دشمنان علیه کشور نقشه نکشند و توطئه و دشمنی نکنند.

محمدی گلپایگانی افزود: دشمنان نوکرانی دست بسته و تسلیم می خواهند اما نهضت انقلاب اسلامی می‌گوید نظام کنید و نه زیر بار ظلم بروید این نظام مکتبی را پایه ریزی کرده که مکتب مبارزه با هر نوع ظلمی است.

وی با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی با خواسته دشمن سازگاری ندارد افزود: دشمنان در 40 سالی که گذشت نقشه های زیادی برای نابودی نظام و انقلاب کشیدند اما هیچوقت نقشه های آنها موفق نبود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمن در طول چهل سال فعالیتهایی از جمله کودتای نوژه و جنگ تحمیلی را راه انداخته است گفت: در جنگ تحمیلی 8 ساله تمام جبهه کفر در مقابل تمام جبهه اسلام ایستاد و آمریکا در راس آنها بود جنایت‌های زیادی نسبت به کشور در این مدت انجام شد اما در پایان این دیکتاتور صدام را به دار مجازات کشیدند.

وی اظهار داشت: صدام به اتکای کسانی که او را پشتیبانی می‌کردند می گفت امروز مهران و فردا تهران را نابود می‌کنیم اما خداوند غیر از این می خواست و می‌خواست این نهضت بماند و ادامه داشته باشد ملت پایدار و شجاع ایران با دست خالی ایستادند.

وی گفت: آخرین نقشه دشمن تحریم های همه جانبه بود گرانی بیداد می کند اما مردم در 22 بهمن با تمام تنگدستی ها و سختی هایی که داشتند با شکوه تر از سال گذشته در راهپیمایی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی مزه شیرین آزادی را چشیده اند و قدر این نظام مقدس را می دانند در واقع آنچه که ضامن بقای این نهضت است وحدتی است که میان مردم وجود دارد و تا زمانی که مردم یک صدا باشند خطری کشور را تهدید نمیکند.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند وحدت بین مردم کشور را که سالها با صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند و حالا ارتباطات خانوادگی و اجتماعی فراوانی با یکدیگر دارند از بین ببرد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به لزوم حفظ وحدت گفت: هر ندای اختلاف از حلقوم هر کسی خارج شود خلاف وحدت و خیانت به دین و نظام و کشور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان