//
کدخبر: ۱۶۹۳۹۶ //

امام جمعه موقت یزد: ضعف مدیریت در کشور بیداد می‌کند

امام جمعه موقت یزد گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری با ضعف مدیریت مواجه است و این نقیصه در کشور بیداد می‌کند.

امام جمعه موقت یزد:
ضعف مدیریت در کشور بیداد می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی در ستاد خبری نمایشگاه کتاب یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصولا همه مردم باید بدانند که بهترین یار و همدم آنها کتاب است و هر ملتی که کتاب نخواند و مطالعه نکند، ناچار است همه تجربیات دیگران را تکرار و خطاهای آنها را دوباره مرتکب شود.

وی افزود: امروز جامعه ما با ضعف اخلاق در همه صنف‌ها مواجه است و همگان از حوزوی و دانشگاهی و پزشک تا اصناف و بازاریان باید تلاش کنند که اخلاق‌مدار بوده و قعده صنف خود را بدانند و رعایت کنند.

معزالدینی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم جوانان را قبل از ورود به هر صنفی، با اخلاق آن آشنا کنیم و این از طریق مطالعه میسر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان یزد همچنین تاکید کرد: مدیران نیز باید به این سمت سوق پیدا کنند زیرا امروز در جامعه به معنای واقعی با ضعف مدیریت مواجه هستیم.

وی در مورد نمایشگاه کتاب نیز بیان کرد: امسال نمایشگاه از نظم بیشتری برخوردار است و تخفیف‌های ارائه شده برای مردم خوب است و امیدواریم از آن استفاده کنند.

معزالدینی تصریح کرد: مردم کشور ما اغلب به‌جای اینکه کتابخوان باشند، کتاب‌باز هستند یعنی تعداد کتاب برای آنها مهم است در حالی که باید کتاب را خواهند و در اختیار دیگران قرار داد تا از آن استفاده کنند که لازم در این مورد نیز فرهنگ سازی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان