//
کدخبر: ۱۶۶۶۷۹ //

ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دعوت رهبری لبیک می‌گوید

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران به دعوت مقام معظم رهبری برای حضور پرشکوه و منسجم و یک صدا و یک ندا در راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک می‌گوید.

ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دعوت رهبری لبیک می‌گوید
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عبور از مرز چهل سالگی بیانگر شکلگیری مرزهای نسلی متعدد در درون انقلاب است.

وی افزود: ارتباط عمیق و اجتماعی بین نسل‌های درون انقلاب از ظهور گسست نسلی جلوگیری می‌کند و تداوم و تعمیق و توسعه بسترها و زمینه‌ها و نفوذ انقلاب را هر چه بیشتر تأمین و تضمین می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مرکزی این انقلاب حضور تعیین کننده عنصر معنویت و کرامت در اجزا آن به شیوه‌ای مویرگی و فراگیر است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز نیز باید با مراجعه به اهداف، افکار، اندیشه‌ها، آرمان‌ها و اسباب و عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی روح  انقلاب را در جان روابط خود بیش از پیش حلول داده و هر بار خود را با انقلاب و 22 بهمن 57 تراز کنیم.

مبلغی بیان کرد: امروز که تحریم‌ها بیش از هر زمان دیگری در مقایسه با سالیان گذشته بر انقلاب چهره خشونت و بی رحمی به رخ می‌کشد لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و حضور پرشکوه و منسجم و یک صدا و یک ندا در راهپیمایی 22 بهمن از اولویت، ضرورت و ابعاد مهم اجتماعی برخوردار است.

وی بیان کرد: این که یک انقلاب تا مقطع چهل سالگی خود که دوره بلوغ تجربه اندوزی، ارتقایابی و عمق پذیری است استوار باقی می‌ماند، بیانگر ریشه‌های مستحکم و قدرت درونی آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پس از چهل سالگی انقلاب اسلامی ریشه‌های آن مستحکم تر، تجربیات آن افزون تر و ورود آن به صحنه‌های عمل و عملیات گسترده تر شده است، قدرت و اصالت آن برای ماندگاری حتی بیشتر و جایگاه آن استوارتر می‌شود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه وظیفه دارد با نسل‌های جدیدی که 22 بهمن را ندیده‌ است ارتباط اجتماعی برقرار کرده و حقیقت انقلاب، اصالت‌ها، ارزش‌ها، اهداف و ویژگی‌های آن را برای جوانان تبیین کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان