//
کدخبر: ۱۶۶۶۵۷ //

طی بیانیه ای مشترک تاکید شد؛ یوم الله ۲۲ بهمن روز تجلی عزت و اقتدار ملت ایران است

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک، از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

طی بیانیه ای مشترک تاکید شد؛
یوم الله ۲۲ بهمن روز تجلی عزت و اقتدار ملت ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

در پیام مشترک حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن، سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و گرامیداشت این روز سرنوشت‌ساز، تکریم و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافرازی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور، از جان عزیز خود گذشتند.

آغاز چهلمین سال انقلاب شرایط متفاوتی با سال‌های گذشته دارد، راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از راه افتخارآمیز و روبه‌پیشرفت خود بازدارد.

امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر تمامی مشتاقان به تعالی و عزت روزافزون این سرزمین الهی آماده می‌شوند تا با حضور میلیونی در این همایش عظیم، اقتدار، استقلال، همدلی و وحدت بی‌مثال خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشته، دیگربار با آرمان‌های والای حضرت امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام تجدید بیعت نمایند.

اینجانبان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم شریف و ولایی و همه اقوام و ادیان استان آذربایجان‌غربی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و از پروردگار قادر متعال مسألت می‌نماییم همواره، عنایات خاصه خود را شامل ملت و کشور عزیز ما بگرداند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان