//
کدخبر: ۱۶۶۱۸۹ //

امام جمعه اراک: مدیری که توان حل مشکلات مردم را ندارد باید پست خود را ترک کند

امام جمعه اراک گفت: اگر مسئولان و مدیران نمی‌توانند کاری انجام داده و مشکلی را برطرف کنند امور را رها کرده و بروند و به ملت و آرمان‌ها خیانت نکنند.

امام جمعه اراک: مدیری که توان حل مشکلات مردم را ندارد باید پست خود را ترک کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک که در مصلی بیت‌المقدس این شهرستان برگزار شد برضرورت تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم اظهار داشت: اگر مسئولان و مدیران نمی‌توانند کاری انجام داده و مشکلی را برطرف کنند، امور را رها کرده و بروند و به ملت و آرمان‌ها خیانت نکنند چرا که باید با همت و تلاش به سمت دهه خود اتکایی و عزت حرکت کنیم.

وی افزود: امروز مردم با قدرت ایستاده‌اند و گردنه‌ها را پشت سر می‌گذارند و پشت این گردان‌ها استقلال همه جانبه رقم می‌خورد و گامی از مسیر و راه ولایت عقب‌نشینی نمی‌کنند بنابراین مسئولان با همت و تلاش مشکلات را برطرف کنند.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: تلاش مجلس، دولت و ملت در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی امری مهم و ضروری است چرا که تحریم‌ها از جهتی گرفتاری دارد اما از جهت دیگر برای ناامیدی از بیگانگان و تکیه بر داخل مفید است به طوری که در این سال‌ها مشاهده می‌کنیم در هرمقطعی توکلمان به خدا بوده موفق و پیروز بوده‌ایم.

وی ادامه داد: صنایع و کارخانه‌های ما نباید منتظر قطعات خارجی باشند و باید مراکز تحقیقاتی خود را پویا کرده و با تلاش داخلی مشکلات را برطرف و با تولید نیازهای کشور در مسیر خودکفایی و استقلال داخلی حرکت کنند.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: وحدت از جمله موارد مهم در کشور است و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام داخلی نیازد داریم چرا که با همدلی و وحدت باید بتوانیم این کشتی با ظرفیت را حرکت دهیم و در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

امام جمعه اراک به ایام پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم مهندسان و معماران انقلاب و نهضت خمینی کبیر(ره) هستند هر چند در جریان انقلاب شاهد ریزش‌ها و رویش‌هایی بوده‌ایم به طوری که برخی افراد و جریان‌ها گاهی سهم‌خواهی از قدرت دارند و عده‌ای نیز ابزار دست دشمنان می‌شوند اما جریان بزرگ و اصیل انقلاب در این مسیر چهاردهه خود، کارنامه بسیار درخشانی دارد.

وی افزود: اساس انقلاب اسلامی بر ایمان، خدا، اخلاص و تکلیف مداری قرار گرفته و این انقلاب برای پول، ثروت و قدرت نبوده بلکه برای عزت و شرف، استقلال و سربلندی و پیشرفت ملت بزرگ ایران است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات، آزادی و مردم سالاری دینی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است به طوری که مردم ما در طول این چهل سال سی و هفت مرتبه پای صندوق‌های رای حضور یافته و در این چهل سال اخلاص و همت مردم مورد تقدیر و تجلیل است چرا که ملت ما مردمی قدرشناس، معتقد و متعهد هستند.

وی گفت: حضور آگاهانه و حماسی مردم در روز 22 بهمن ماه داغ دیگری بر دل آمریکایی‌ها می‌گذارد و برای همیشه این داغ را احساس می‌کنند و  در این روز ملت ایران با امام(ره) و شهدا بیعت می‌کند و نشان می‌دهد که از انقلاب پشیمان نشده و پای آنها ایستاده است و اگر دشمنان خیال می‌کنند که با تبلیغات خود ما را از امام و شهدا دور می کنند خیال خام آنها است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: امروز شاهد هستیم که صهیونیست‌ها در لاک خود فرو رفته و دچار ذلت و نکبت شده‌اند و آرمان از نیل تا فرات برایشان دست نیافتنی و نابود شده است.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: قدرت‌گیری شیعیان در لبنان و ایجاد برادری و اخوت جهان اسلام میان مردم ایران و عراق و سوریه از دیگر دستاوردهای این روزهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: غربی‌ها دنبال مطامع و منافع خود هستند و از استقلال ایران شکایت دارند و می‌گویند چرا جمهوری اسلامی در برابر جنایات آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی سکوت نمی‌کند این در حالی است که برخوردهای غربیان برخوردهای دوگانه است به طوری که از طرفی از جنایات آل‌سعود در یمن و از طرفی از کودتا در ونزوئلا حمایت می‌کنند که همان سیاست یک بام و دو هوای این دولت‌ها بوده این در حالی است که وجدان اجازه نمی‌دهد که در برابر این جنایات سکوت کنیم چرا که درس اسلام و ولایت است که تا آخر از ملت‌های مظلوم دفاع خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان