//
کدخبر: ۱۶۰۲۳۴ //
معاون اول رییس جمهوری

نخبگان برای عبور از شرایط تحریم به دولت کمک کنند

معاون اول رییس جمهوری مراقبت از سلامت بهداشتی و روانی مردم در شرایط تحریم را ضروری دانست و گفت: نخبگان و دانشمندان کشور باید برای عبور از این شرایط به دولت کمک کنند.

نخبگان برای عبور از شرایط تحریم به دولت کمک کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 «اسحاق جهانگیری» صبح امروز - دوشنبه - در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اظهار داشت: دانشمندان، محققان و دانشمندان، دولت را یاری کنند تا عزتمندانه تحریم ها را مدیریت و از آن عبور کنیم.

وی تاکید کرد: باید از سلامت بهداشتی و روانی مردم در شرایط تحریم مراقبت کنیم تا جامعه آسیب نبیند به همین جهت دولت اعتبار و بودجه مناسبی تصویب کرده است اما نیازمند حمایت و همه نخبگان و مشارکت بخش خصوصی هستیم.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: جامعه پزشکان از معتبرترین گروه ها نزد مردم هستند و می توانند به پشتوانه دانش و تخصص و ابزارها و دستاوردهای خود و همین اعتبار به عنوان سرمایه اجتماعی به دولت برای عبور از شرایط کنونی و حفظ و ارتقای سلامت جامعه کمک کنند.

جهانگیری همچنین گفت: در این شرایط که با تهدیدها و تنگناها مواجه هستیم مسئولیت اصلی حفظ سلامت و بهداشت جامعه به عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری به عنوان نهاد حکومتی و همیاری و همیاری موسسات دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور است.

وی از صدا و سیما نیز خواست گزارش ها و دستاوردهایی که امروز در این جشنواره ارایه شد را برای مردم اطلاع رسانی کند تا هموطنان آگاه شوند که متخصصان و دانشمندان این سرزمین چه اقدامات بزرگی پس از انقلاب اسلامی انجام داده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان