//
کدخبر: ۱۵۲۱۰۵ //
رهبر معظم انقلاب:

رویش چندبرابری؛ معجزه انقلاب است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی داشته؛ در صدر اسلام هم همین‌طور بوده است اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم. معجزه‌ی انقلاب این است.

رویش چندبرابری؛ معجزه انقلاب است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز - چهارشنبه در دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کردند: این روحیه و اعتقادات جوان مؤمن انقلابی است که ما را مثل کوه درمقابل حوادث نگه می‌دارد.

ایشان افزودند: برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی داشته؛ در صدر اسلام هم همین‌طور بوده است اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم. معجزه‌ی انقلاب این است.

رهبر انقلاب یادآور شدند: امروز می‌بینید که بعد از چهل سال، جوان مؤمن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب، با روحیه‌ انقلابی، با علاقه و شجاعت، مثل همت و خرازی، وسط میدان می‌رود. این معجزه‌ انقلاب و نظام است که می‌تواند همان روحیه‌ی قوی و پرتلاش را بازآفرینی کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر این که جوان‌ها مایه افتخار و ستون‌های این انقلاب و کشورند، تصریح کردند: جوان‌های شما این کشور را نگه داشته‌اند و مانع شده‌اند که مستکبرین عالم مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط شوند.

ایشان در ادامه با بیان این که اگر می‌خواهید آمریکا را درست بشناسید به دولتمردان آمریکا و رییس‌جمهور آمریکا نگاه کنید، خاطرنشان کردند: امروز دولتمردان آمریکا را ببینید؛ پول‌پرستی و حق‌کشی و بی‌اعتنایی به جان و مال انسان‌ها را ببینید.

رهبر انقلاب افزودند: یمن یک نمونه است؛ جنایت را سعودی‌ها می‌کنند اما شریک این جنایت‌ها آمریکا است. خودش هم اقرار می‌کند. بیمارستان، بازار و محل‌های جمعیت را می‌زنند؛ این‌ها جنایتکارند. چهره آمریکا این است.

حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به ملت ایران، گفتند: اگر می‌خواهید آمریکا را درست بشناسید به دولتمردان آمریکا و رئیس‌جمهور آمریکا نگاه کنید. این‌ها با صراحت، آن چهره‌ زشت آمریکا را آشکار کردند.

این خبر در حال تکمیل است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان