//
کدخبر: ۱۴۵۸۸۱ //

قیمت خودرو اصلاح می شود؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مطرح شدن اصلاح قیمت خودرو توسط خودروسازان و قطعه سازان و عزم ستاد تنظیم بازار برای بررسی این پیشنهاد خبر داد.

قیمت خودرو اصلاح می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 ولی ملکی گفت: درخواست خودروسازان و قطعه سازان برای افزایش قیمت خودرو مدتهاست که مطرح است، اما از آنجا که کمیسیون صنایع نمی‌تواند در امور اجرایی دخالت کند تصمیم گرفتیم پیشنهادات خود در این زمینه را به صورت مکتوب به متولیان دولتی صنعت خودروسازی اعلام کنیم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس از عزم ستاد تنظیم بازار و وزارت صنعت معدن و تجارت برای اصلاح قیمت خودرو خبر داد و افزود: اصلاح قیمت خودرو باید با هدف جلوگیری از زمین خوردن عوامل تولید خودرو خصوصاً قطعه‌سازان انجام شود چراکه با آسیب صنعت قطعه سازی امکان تولید خودرو از بین رفته و زنجیره تولید از هم گسسته می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از بررسی و تصویب لایحه اصلاح ماده ۱۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خبر داد و افزود: ماده مذکور با حضور نماینده ناجا مورد بررسی قرار گرفت. در این ماده بر الزام استفاده از صندلی کودک در ردیف عقب خودرو تأکید شد که این ماده پس از بحث و بررسی به تصویب اعضا رسید. بر اساس این مصوبه رانندگانی که از نصب صندلی کودک در خودرو استنکاف کنند مجبور به پرداخت جریمه خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان