//
کدخبر: ۱۰۹۹۵۹ //

جز با اسرائیل جنایت‌کار با همه سازش می‌کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به تعامل سازنده با جهان عنوان کرد: منطق ما منطق الهام گرفته از قرآن است و ۴۰ سال بعد از انقلاب نه زورگویی و ستم می‌کنیم و نه آن را می‌پذیریم.

جز با اسرائیل جنایت‌کار با همه سازش می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» در جمع نمازگزاران بندرعباس، اظهار کرد: فقدان عالمان دینی ضربه‌ای مهلک به مکتب، اسلام و خللی در جامعه ایجاد می‌کند.

خطیب جمعه بندرعباس بابیان اینکه اگر می‌خواهیم خاموشی نباشد باید صرفه‌جویی کنیم، تصریح کرد: زیاده‌روی در مصرف آب و برق و هر نعمت خداوند اشکال شرعی دارد.

نعیم‌آبادی ادامه داد: آب و برق محدود است لذا با صرفه‌جویی و درست مصرف کردن عمر آن را افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه شورای نگهبان تنها صلاحیت اخلاقی و دینی نمایندگان مجلس را تائید می‌کند، گفت: مردم باید در انتخاب نمایندگان دقت لازم را داشته باشند به‌خصوص کسانی که در مجلس سابقه‌ دارند و با توجه به رویکرد در طرح دادن، حل مشکلات و کارهای عملی آن‌ها را انتخاب کنند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به‌روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان عنوان کرد: منطق ما منطق الهام گرفته از قرآن است و با گذشت ۴۰ سال بعد از انقلاب نه زورگویی و ستم می‌کنیم و نه آن را می‌پذیریم.

نعیم‌آبادی بابیان اینکه جز با اسرائیل جنایت‌کار با همه سازش می‌کنیم، تصریح کرد: آمریکا به دنبال ظلم و قلدری است لذا ما قلدری را نمی‌پذیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود: گروهی شعار آمریکایی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دهند که آن‌ها ناخواسته تن به خواسته‌ها و اهداف آمریکا و دشمنان می‌دهند.

نعیم‌آبادی بیان کرد: حضور مدافعان ایرانی در لبنان، غزه، سوریه و عراق علاوه بر حمایت از محرومان باعث می‌شود آمریکا دیگر سراغ کشور ما نیاید.

وی بابیان اینکه دختران خود را با الگو گیری از حضرت فاطمه معصومه(س) پرورش دهید، خاطرنشان کرد: در غرب جز نکبت خبری نیست و در آنجا بچه‌ها را از مادران برای مهاجرت جدا می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۹۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان