//
کدخبر: ۱۰۷۴۱۲ //

آمریکا و اسرائیل برای اغتشاش در ایران کارگروه تشکیل دادند

هر روز ابعاد جدیدی از توطئه های رژیم صهیونیستی و آمریکا در ایران ازسوی رسانه های خارجی منتشرمی شود؛ این بار تارنمای «آکسیوس» درگزارشی فاش کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی چند ماه پیش کارگروهی مشترک برای ایجاد اغتشاش در ایران تشکیل داده اند.

 آمریکا و اسرائیل برای اغتشاش در ایران کارگروه تشکیل دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

این تارنمای آمریکایی در گزارش روز چهارشنبه خود، تشکیل این گروه را نمونه تغییر سیاست آمریکا در منطقه دانست و نوشت: دو مقام اسرائیلی اعلام کردند که این گروه، در قالب تمهیدات واشنگتن و تل آویو برای مقابله با ایران تشکیل شده است. مقام های مزبور یادآور شدند که این تیم طی چند ماه گذشته، بارها با هم دیدار داشته اند.

پیش ازاین، رودی جولیانی مشاور و وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در گردهمایی منافقین گفته بود که ' اعتراض های مردم ایران که اکنون شاهد آن هستیم با نیروهای مقاومت(منافقین) در آلبانی و سایر کشورهایی که هسته مقاومت( کمپ های گروهک منافقین ) در آنها وجود دارد، هماهنگ می شود.'

به گفته مقام های رژیم صهیونیستی، وظایف این تیم مشترک، چند هفته قبل در نشست «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا و «مئیر بن شبات» همتای صهیونیست وی در کاخ سفید مورد بررسی قرار گرفت.

اکسیوس درادامه این گزارش آورد: بولتون و بن شبات بر این باورند که افزایش فشار داخلی، تاثیر مثبتی بر تغییر رفتار منطقه ای ایران خواهد داشت.

اکسیوس در ادامه این گزارش یادآور شد که دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارنظر در مورد این مساله خودداری کرد، اما سخنگوی شورای امنیت ملی در کاخ سفید گفت: ما این مساله را تائید نکرده و جزئیاتی در مورد بررسی جوانب مسائل داخلی (ایران) ارائه نمی دهیم.

به گزارش تارنمای آکسیوس، آمریکا و اسرائیل در چند هفته گذشته شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی کرده اند تا پیام های ضد حکومتی را به مردم ایران منتقل کنند. نتانیاهو نیز به تازگی چند فیلم ویدئویی با ترجمه فارسی را در یوتیوپ، فیس بوک و توییتر منتشر و مردم ایران را به مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ترغیب کرده است.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز توییت هایی را در حمایت از اعتراض ها در ایران منتشر کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان