//
کدخبر: ۶۸۱۴۴ //

هر گونه دریافت و پرداخت خارج از صندوق بیمارستانها، ممنوع است

قائم مقام وزیر بهداشت گفت : از نظر وزارت بهداشت، هر گونه دریافت و پرداخت خارج از صندوق بیمارستانها، ممنوع است و تخلف است و این تخلف برای بیمارستانهای خصوصی، دولتی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح تفاوتی ندارد و پرداخت قانونی، آن است که در صندوق بیمارستانها انجام شود که برای آن صورتحساب صادر می شود.

هر گونه دریافت و پرداخت خارج از صندوق بیمارستانها، ممنوع است

به گزارش فرتاک نیوز، دکتر ایرج حریرچی پس از بازدید سرزده از بیمارستانهای شهرستان بروجرد، اظهار داشت: بیمارستان شهید چمران بروجرد بیش از ۵۰ سال قدمت دارد که وضعیت ساختمانی و فضای فیزیکی آن، چندان مناسب نیست.

 

وی ضمن تقدیر از خیرین سلامت به دلیل مشارکت در توسعه حوزه سلامت شهرستان بروجرد، افزود: خیرین، بخش های قلب، اورژانس و درمانگاه جدید بیمارستان امام خمینی(ره) را ساخته اند که باید از آنها تشکر کنیم.

 

سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: دولت نیز در ساخت بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی بروجرد، اقدامات مناسبی انجام داده و حدود ۵۰ تخت آن در دو بخش آماده شده و به مردم خدمات ارائه می دهد همچنین سی تی اسکن این بیمارستان در حال نصب و راه اندازی است و آگهی استخدام منتشر و حدود ۳۰۰ پرسنل برای این بیمارستان جذب می شوند.

 

دکتر حریرچی با بیان اینکه تعداد پزشکان، متخصصان و نیروهای بهداشتی و درمانی بومی بروجرد در سایر نقاط کشور، زیاد است، اضافه کرد: باید برنامه ریزی های لازم را به گونه ای انجام دهیم که بیماری مردم بروجرد در شهرستان خودشان درمان شود و ارجاع بیماران به مرکز استان لرستان و سایر استانهای کشور به حداقل ممکن برسد.

 

وی یکی از مشکلات بخش های اورژانس بیمارستانهای بروجرد را کمبود پزشک عمومی دانست و گفت: در این زمینه باید تمهیدات لازم در ستاد وزارت بهداشت اندیشیده شود تا بتوانیم علیرغم کمبود پزشک عمومی در سراسر کشور، این مشکل شهرستان بروجرد برطرف شود.

 

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر لزوم اجرای قانون در واحدهای بهداشتی و درمانی،یادآور شد: از نظر وزارت بهداشت، هر گونه دریافت و پرداخت خارج از صندوق بیمارستانها، ممنوع است و تخلف است و این تخلف برای بیمارستانهای خصوصی، دولتی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح تفاوتی ندارد و پرداخت قانونی، آن است که در صندوق بیمارستانها انجام شود که برای آن صورتحساب صادر می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان