//
کدخبر: ۶۳۵۵۳ //
در هفتاد و هفتمین روز پاییز

اهواز در گرد وخاک؛ ۴۹ نفر راهی بیمارستان شدند

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۴۹ نفر با عارضه تنگی نفس به مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه در اهواز خبر داد.


اهواز در گرد وخاک؛ 49 نفر راهی بیمارستان شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 گرد و خاک از صبح امروز نقاط مختلف استان خوزستان را فرا گرفت و آلودگی هوا در هفتاد و هفتمین روز پاییز در برخی نقاط به بیش از 14 برابر حد مجاز رسید.

 

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان میزان غلظت ریزگردها امروز جمعه در شهر اهواز به 2141 میکروگرم بر متر مکعب رسید.

 

به علت پدیده گرد و خاک در اهواز تعدادی از هموطنان دچار عارضه‌های تنفسی شدند که به همین دلیل نیز به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

 

در همین ارتباط رمضان احدی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در نوبت صبح امروز 49 نفر با عارضه تنگی نفس به بیمارستان های شهر مراجعه کردند که بیشتر آنها بیماری زمینه‌ای داشتند.

 

وی تصریح کرد: بیشتر افراد مراجعه کننده بزرگسال بودند ولی تعداد مراجعه کنندگان با عارضه تنگی نفس نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشت.

 

به گفته قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، بیمارستان گلستان اهواز با پذیرش  10 بیمار بیشترین مراجعه کننده را داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان