//
کدخبر: ۴۵۷۵۶۲ //

مدت زمان استاندارد رابطه زناشویی چقدر است؟ اختلافی که رابطه‌ها را نابود می‌کند!

علاقه برخی زنان به طولانی‌‌تر بودن رابطه جنسی معضلیست که باعث شرمساری و پایین آمدن اعتماد به نفس مردان آن‌ها شده که در اغلب موارد با بروز اختلافات شدید و نهایتا طلاق همراه بوده، غافل از اینکه مدت‌زمان استاندارد سکس از لحاظ علمی مشخص است.

 مدت زمان استاندارد رابطه زناشویی چقدر است؟ اختلافی که رابطه‌ها را نابود می‌کند!

براساس مطالعه‌ای که نتایج آن در سایت healthline منتشر شده، مدت‌زمان استاندارد و طبیعی رابطه جنسی بین ۷ الی ۱۳ دقیقه است. متخصصان اورولوژی و سکس‌تراپیست‌ها معتقدند انزال در کمتر از دو دقیقه و بیش از ۲۰ دقیقه، به ترتیب زودانزالی و دیرانزالی نامیده می‌شود.

متخصصان زمان اعلام‌شده را تنها برای دخول واژینال درنظر گرفته‌اند و زمان معاشقه و آماده‌سازی برای رابطه جنسی خارج از این تایم است.

در نظرسنجی‌های انجام‌شده بسیاری از زنان درخواست رابطه‌ای طولانی‌تر را داشتند و از مرد خدا بابت سکس ۱۰ دقیقه‌ای ناراضی بودند. در مقابل مردانی که در نظرسنجی شرکت کردند نیز دچار افت اعتماد به نفس و سرخوردگی شده بودند. مسئله‌ای که در بیشتر موارد به جدایی بین زوج‌ها منجر شده است.

بسیاری از افراد مدت‌زمان رابطه را طبق دخول در نظر می‌گیرند، اما ممکن است برخی دیگر مدت سکس را از زمان پیش‌نواری یا در ترکیب با دیگر انواع سکس مانند رابطه جنسی دهانی، واژینال یا مقعدی در نظر بگیرند. از این رو تعیین دقیق زمان ایده‌آل رابطه زناشویی کار ساده‌ای نیست.

باتوجه به اینکه هر فرد دارای ویژگی‌های جنسی منحصربفرد است، از این رو مدت نرمال انزال بستگی به شرایط طرفین دارد. 

برطرف شدن نیاز جنسی نه تنها در کیفیت سکس خوب موثر است، بلکه در بهبود کیفیت زندگی نیز موثر است. زمانی که زوجین رابطه جنسی دلخواه خود را در مدت زمان مطلوب خود داشته باشند، به رضایت جنسی دست پیدا می‌کنند.

بهترین زمان برای رابطه جنسی در صبح و حدود ساعت ۳ بعد از ظهر است، چرا که در آن زمان است که مردان و زنان بیشترین هماهنگی را دارند.

در رابطه با تعداد دفعات سکس در یک روز محدودیتی وجود ندارد. تنها محدودیت شما این واقعیت است که افزایش تعداد دفعات رابطه جنسی باعث افزایش اصطکاک و آسیب رسیدن به آلت جنسی می‌شود.

به طور میانگین، مردان بعد از داشتن دو تا سه بار رابطه جنسی در طول روز احساس خستگی می‌کنند و ترجیح می‌دهند بیش از این دفعات رابطه جنسی نداشته باشند.

ناگفته نماند، اگر شما از راه‌های افزایش میل جنسی مردان استفاده کنید، ممکن است بتوانید تا پنج بار در روز نیز رابطه جنسی داشته باشید.

در مقابل زنان می‌توانند در طول یک رابطه جنسی چندین بار ارضا شوند و با هیجان مضاعف به رابطه جنسی ادامه دهند.

راه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند به شما در افزایش مدت رابطه جنسی کمک کنند. از محصولات بهداشتی گرفته تا تمرینات ورزشی خاص می‌توانند در این زمینه موثر باشند. استفاده از محصولاتی نظیر اسپری‌ها و قرص‌های تاخیری، کاندوم‌های متنوع و ورزش‌هایی مثل کگل، عشق‌بازی و پیش‌نوازی ازجمله راه‌هایی هستند که در طولانی‌تر شدن سکس به شما کمک می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان