//
کدخبر: ۴۴۳۵۸۶ //

راهکارهای غلبه بر خجالت کشیدن از رابطه جنسی زنان چیست؟

راهکارهای زیر به شما در غلبه به خجالت از رابطه جنسی کمک می کند:

راهکارهای غلبه بر خجالت کشیدن از رابطه جنسی زنان چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آموزش جنسی رسمی رضایتمندی زناشویی را به این دلیل بالا می‌برد که دخترها و پسرها یاد می‌گیرند خطای شناختی نداشته باشند و احساسات خود را چطور به صورت کلمات نشان دهند و فرق بین نیازهای جنسی و فانتزی‌های نرمال و پارانویایی را درک کنند. کسانی که از این آموزش دور هستند، ممکن است بسیار خجالت زده باشند.

سکس تراپی به کسی که تا به حال رابطه جنسی نداشته و مهاجرت کرده و از این موضوع خجالت می‌کشد، کمک می‌کند؟

رابطه جنسی در چارچوبی از فرهنگ ایجاد می‌شود. پس نمی‌شود جامعه را نادیده گرفت. روی باورهای غلط فردی و آموزش‌ها می‌شود کار کرد ولی تابوهای فرهنگی را نمی‌شود یک شبه تغییر داد. راهکارهای زیر به شما در غلبه به خجالت از رابطه جنسی کمک می کند:

نواقص جسمی خود را رفع کنید:

یکی از مراجعان من عنوان می کرد که دلیل خجالت کشیدنش از داشتن رابطه جنسی چاقی بیش از حد اوست. این در حالی بود که این موضوع برای همسرش اهمیت چندانی نداشت. مراجع دیگری، دلیل این شرم را نامتقارن بودن سینه ها و دیگری دلیل آن را وجود موهای زائد فراوان و تیرگی پوستش عنوان می کرد. تصویر منفی از بدن، بدریخت انگاری و بزرگ جلوه دادن نواقص ظاهری از اختلالات شایع در بین زنان است. زنان نسبت به ظاهر خود بسیار حساس تر از مردان هستند.

اگر شما نیز به دلیل یک خال بزرگ، بزرگ یا کوچک بودن یک عضو یا هر مشکل ظاهری دیگر از داشتن رابطه جنسی با همسرتان خجالت می کشید، به جای آنکه صورت مسئله را پاک کنید، مشکل را حل کنید. خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت های پزشکی تقریبا تمام مشکلات و نواقص ظاهری قابل حل هستند. حتی اگر درمان مشکل شما چند سال هم طول می کشد، همین امروز اقدام کنید. اگر امروز برای درمان اقدام کنید، چند سال دیگر به فرم و ظاهر مورد نظر خود نزدیک خواهید شد. اما خجالت کشیدن از رابطه جنسی باعث می شود که شاید تا آخر عمر از زندگی مشترکتان لذت نبرید. یک دوره سختی کوتاه مدت مسلما بهتر از یک عمر تنش و نارضایتی است.

به جای حرف زدن، از اشاره و لمس دست استفاده کنید:

وقتی زنی از رابطه جنسی خجالت می کشد، حرف زدن در مورد آن و نقطه یا حرکتی که از آن لذت برده است هزار بار سخت تر است. در این صورت، به جای آنکه مستقیما به همسرتان بگویید از چه چیزی لذت می برید، دستش را به همان نقطه راهنمایی کنید یا هدایت رابطه جنسی را در دست بگیرید و در پوزیشن مورد علاقه خود قرار بگیرید. با سر و صدا کردن و صداهای جنسی نیز می توانید به جای حرف زدن به همسرتان نشان دهید کدام رفتار برایتان لذت بحش تر بوده است.

روشن تر کردن اتاق:

مردان دوست دارند از لحاظ بصری تحریک شوند و در هنگام رابطه جنسی فضا روشن باشد. در حالی که این مسئله برای کسی که دچار خجالت کشیدن از رابطه جنسی است، بسیار سخت است. لازم نیست در همان گام اول تمام چراغ ها را روشن کنید. می توانید از وسیله هایی مانند شمع، چراغ خواب یا نور موبایل برای تامین نور ملایم در اتاق استفاده کنید. به تدریج و با احساس راحتی بیشتر، نور اتاق را بیشتر کنید.

احساس راحتی با بدن خود:

ناشناخته بودن بدن باعث می شود که زنان خود ندانند از چه چیزی لذت می برند و نقاط حساس بدنشان کجاست. با استفاده از آیینه بدنتان، اندام های جنسی و نقاط حساس را ببینید تا برایتان عادی شود. با استفاده از دست نقاط تحریک پذیر بدنتان را بشناسید تا در هنگام رابطه جنسی احساس راحتی بیشتری کنید و لمس بدنتان برایتان عادی شود. در زمان تنهایی رابطه جنسی را برای خود شبیه سازی کنید. جملات جنسی را به زبان بیاورید تا از بیان آنها احساس خجالت نکنید.

احساس نیازتان را به صورت غیر مستقیم بیان کنید:

خجالت کشیدن از رابطه جنسی باعث می شود که زن هیچ وقت شروع کننده رابطه نباشد. این مسئله نه برای مرد و نه حتی زن خوشایند است. زنی که نیاز دارد، اما خجالت می کشد عنوان کند، دچار فشار روحی و روانی می شود. اگر نمی توانید به طور مستقیم به همسرتان ابراز کنید که به رابطه جنسی نیاز دارید، از لباس های تحریک کننده، تزئین فضا، آرایش کردن و قرار دادن گل و نوشیدنی در اتاق خواب استفاده کنید.

بگویید که خجالت می کشید و به زمان نیاز دارید:

خجالت کشیدن شما از رابطه جنسی می تواند از سوی همسرتان به بی میلی جنسی یا حتی عدم علاقه به او تعبیر شود. بهتر است با او مشکلتان را در میان بگذارید و از او کمک بخواهید. می توانید در روزهای اول ازدواج از معاشقانه به جای دخول کامل استفاده کنید تا این رابطه برای شما عادی تر شود.

در صورتی که با رعایت نکات فوق، هنوز هم نمی توانید رابطه جنسی بدون خجالت برقرار کنید، برای رزرو وقت مشاوره سکس تراپی می‌توانید از طریق صفحه اصلی سیمیاروم یا مراجعه به صفحه دکتر مهرابی اقدام نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان