//
کدخبر: ۴۵۰۰۶۳ //

معجزه چربی سوزی با این صمغ شگفت انگیز!

تا عید فرصت زیادی باقی نمانده و شما به دنبال راهی سریع و آسان برای چربی سوزی هستید؟ این صمغ معجزه گر را به صبحانه خود اضافه کنید و شاهد آب شدن چربی هایتان باشید!

معجزه چربی سوزی با این صمغ شگفت انگیز!
به گزارش فرتاک نیوز،

کندر یکی از گیاهان دارویی محبوب و پرکاربرد در طبی سنتی است. به گونه‌ای که تمامی بیماری‌ها و اختلالات از اضافه وزن مفرط گرفته تا بیماری‌های عصبی، روحی و غیره به‌واسطه مصرف کندر درمان می‌شود.

اضافه وزن و چاقی از جمله بیماری‌هایی است که سن و سال نمی‌شناسد و افراد زیادی به آن مبتلا هستند. این بیماری نه تنها موجب به‌هم خوردن ظاهر و تناسب اندام می‌شود، بلکه مشکلات فراوانی را جهت کار، ورزش، تحصیل، ازدواج و غیره افراد به‌وجود می‌آورد.

البته جای نگرانی نیست! چرا که داروی درمان چاقی و اضافه وزن شما در دست ماست. تنها کافیست هر روز صبح ناشتا کندر میل کنید. به لحاظ اینکه یکی از مهمترین خواص خوردن کندر صبح ناشتا به کاهش وزن و تناسب اندام اختصاص یافته و افراد زیادی به‌واسطه مصرف این داروی گیاهی توانسته‌اند وزن خود را کاهش داده و به حد ایده‌آل برسانند. شایان ذکر است که خواص خوردن کندر صبح ناشتا صرفاً به کاهش وزن محدود نمی‌شود؛ در واقع مصرف این گیاه دارویی مؤثر موجب افزایش استحکام لثه‌ها، رفع بوی بدن دهان، قطع تکرر ادرار، ضدعفونی‌کننده و گندزدایی بدن، درمان التهاب روده، بهبود هضم غذا و غیره می‌شود.

کندر را چگونه بخوریم؟

معمولاً افراد به چند روش کندر را مصرف نموده و از خواص آن بهره می‌برند. دسته اول آن را مثل آدامس می‌جوند. که این کار برای افرادی که دندان‌های محکمی ندارند، خیلی دشوار است و پس از مدت زمان کوتاه کندر را دور می‌اندازند. (کندر در مقایسه با آدامس سفت‌تر است و نیازمند جویدن طولانی مدت می‌باشد.) دسته دوم کندر را پودر کرده و به‌صورت پودری در مواقع نیاز مصرف می‌کنند. اما دسته سوم به لحاظ آگاهی بیشتر نسبت به خواص خوردن کندر صبح ناشتا، آن را هر روز صبح قبل از غذا می‌خورند.

بدین صورت که هر روز صبح یک قاشق مربا خوری کندر را در یک استکان حل نموده و سپس میل می‌کنند. این کار تأثیر بیشتری دارند و بسیاری افراد این روش را بهترین و مؤثرترین گزینه برای حداکثر استفاده از خواص خوردن کندر می‌دانند. به دلیل اینکه کندر حل شده در آب به راحتی وارد بدن شده و جذب قسمت‌های مختلف می‌شود. از این‌رو میزان اثرگذاری آن نیز افزایش یافته و شاهد آثار مطلوب مصرف آن بر بخش‌های گوناگون بدن به‌ویژه کاهش وزن و درمان لاغری خواهید بود.

نکته قابل توجه اینکه کندر طبع گرم و خشک دارد. بر همین اساس هر نوع بیماری و اختلال در بدن که با این طبع مرتبط است، قابل درمان می‌باشد. البته قبل از مصرف آن توصیه می‌کنیم با پزشک تغذیه یا اطباء طب اسلامی مشورت کنید. تا ضمن بررسی شرایط جسمی، روحی و نوع بیماری، بهترین روش درمانی را براساس خواص خوردن کندر صبح ناشتا در اختیار شما قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان