//
کدخبر: ۴۲۰۷۰۴ //

عوامل بزرگ شدن یا پارگی سوراخ لاله گوش

عوامل این حادثه که قابل حدس زدن نیز هستند را یک یا دو عامل پرتکرار تشکیل می‌دهند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند کمک کند تا خود به خود راه‌های پیشگیری نیز به ذهنتان برسد.

عوامل بزرگ شدن یا پارگی سوراخ لاله گوش

عوامل این حادثه که قابل حدس زدن نیز هستند را یک یا دو عامل پرتکرار تشکیل می‌دهند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند کمک کند تا خود به خود راه‌های پیشگیری نیز به ذهنتان برسد. موارد زیر ممکن است علت پارگی زیر لاله گوش باشد:

  • کشیدگی (گشاد شدن)‌ سوراخ لاله گوش به دلیل استفاده مبرم از گوشواره‌های سنگین.
  • پارگی مستقیم لاله گوش به دلیل گیر کردن قطعات تزیینی یا گسترش کشیدگی.

 

کشیدگی لاله گوش، سوراخ آن را بیشتر شبیه یک شکاف می‌کند و باعث می‌شود که لاله افتاده و آویزان به نظر برسد. علاوه بر این، شکاف‌ لاله گوش که مهم‌ترین عامل آن استفاده از گوشواره‌های سنگین است ممکن است بعدا استفاده از گوشواره‌های کوچک‌تر را مشکل کند.

کشیده شدن سوراخ لاله معمولا درد ندارد و مردم تنها به خاطر اینکه این اتفاق جذابیت‌شان را کم می‌کند آن را دوست ندارند. هر چند توجه نکردن به این مشکل می‌تواند منجر به پارگی سوراخ لاله گوش شود.

همانطور که ذکر شد، پارگی نرمی گوش ناشی از گوشواره می‌تواند به صورت کاملا اتفاقی هم اتفاق بیفتد. این حادثه با گیر کردن یا کشیده شدن گوشواره یا پیرسینگ اتفاق می‌افتد. البته واضح است که نیروی قابل توجهی باید وارد شود تا لاله پاره شود. بعد از پارگی، لاله گوش به دو قسمت تقسیم می‌شود و دیگر نمی‌شود به آن هیچ وسیله تزیینی آویخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان