//
کدخبر: ۴۰۱۰۰ //

چند توصیه طلایی برای پیشگیری از چین و چروک پوست

همان طور که ما رشد می کنیم پوست ما نیز رشد کرده و مسن تر می شود. ما ملزم به شروع کردن یک نبرد برای غلبه بر چین و چروک هستیم.

چند توصیه طلایی برای پیشگیری از  چین و چروک پوست
به گزارش فرتاک نیوز،

همان طور که ما رشد می کنیم پوست ما نیز رشد کرده و مسن تر می شود. ما ملزم به شروع کردن یک نبرد برای غلبه بر چین و چروک هستیم. با این حال چین و چروک یک چشم انداز ناخوشایندی به وجود می آورد. برخی از ما به طور طبیعی به برخی از جوان ها بیشتر نگاه می کنیم.اما داستان به زودی شروع خواهد شد که سن ما برای همه یکسان است.اگر شما می خواهید که نابسامانی های ناشی از چین و چروک را کاهش دهید،شما با اجرای چند مورد زیر به صورت عمومی در رژیم روزانه خود می توانید این کار را انجام دهید.

سعی کنید از نور خورشید اجتناب کنید. همه ما میدانیم که نور خورشید باعث می شود همه چیزها چین دار شود.کسانی که نیاز به احتیاط برای محافظت از پوست خود در برابر خورشید را دارند باید از سنین پایین شروع کنند. اگر شما مجبورید که زمانی را در زیر نور خورشید سپری کنید برای محافظت از پوست خود از یک کرم ضد آفتاب خود استفاده کنید.

سیگار کشیدن برای پوست وحشتناک است. این باعث ایجاد چین و چروک وحشتناکی در اطراف دهان می گردد و پوست شما تا حد ۴۰ درصد نازک تر نیز میشود.باعث رنگ پریدگی پوست شما مایل به خاکستری می شود و باعث میشود که از طریق رگ ها این حالت دیده شود.

برخی از مردم می گویند که اگر به پشت بخوابید این راه خوبی برای جلوگیری از چین و چروک است. برخی از چین و چروک ها می تواند سخت باشد وقتی که شما در صبح از خواب بیدار می شوید.

خواب بسیار مهم است. اگر شما فهمیدید که از بی خوابی رنج می برید، یا شما شب ها بیدار می مانید این باعث نگرانی است.بدن شما وقتی که خواب نیستید کورتیزول بیش از حد تولید می کند و این باعث شکستن سلول های پوست میشود.

مرطوب کنندگی. شما می دانید که این خاصیت مهم است واگر پوست خود را نرم و مرطوب نگاه دارید، شما هیچ گونه خطوطی در روی پوست به صورت برجسته نخواهید داشت.

پوست بزرگترین ارگان بدن است و با چشم دیده می شود. اگر شما احساس خستگی می کنید و یا پوست شما بیش از اندازه چین و چروک به خود می گیرد، بیشترین لطمه را به زندگی خود شما خواهد زد.

 

منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان