//
کدخبر: ۳۸۷۴۴۱ //

بهترین راه درمان درد معده در خانه

بهترین و موثرترین راه درمان درد معده در خانه، داشتن رژیم غذایی مناسب است. بنابراین شناخت مواد‌غذایی مناسب برای معده درد، به شما کمک می‌کند که این درد را مدیریت کرده و از تشدید آن جلوگیری کنید.

بهترین راه درمان درد معده در خانه
به گزارش فرتاک نیوز،

شناخت مواد‌غذایی مناسب برای معده درد، به شما کمک می‌کند که این درد را مدیریت کرده و از تشدید آن جلوگیری کنید.

دمنوش زنجبیل؛ قدیمی‌ترین و مفیدترین دمنوش برای معده درد

زنجبیل یکی از محبوب‌ترین داروهای طبیعی و غذاهای مفید برای معده درد، به‌خصوص برای درمان درد عصبی معده و حالت تهوع است. دمنوش زنجبیل به‌طور شگفت‌انگیزی سیستم عصبی و دستگاه گوارش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر معده درد شما همراه با حالت تهوع و استفراغ است، مقداری زنجبیل را در یک فنجان آب جوشانده و کمی آب لیمو و عسل به آن اضافه کنید.

چای دارچین؛ یک مسکن عالی برای درد معده و حالت تهوع

مصرف دارچین به هضم شدن سریع‌تر غذا کمک کرده و در رفع سوزش سر دل نیز موثر است. برای رفع درد معده همراه با حالت تهوع، می‌توانید چای دارچین دم کرده و نوش جان کنید. هم‌چنین ترکیب یک قاشق چای‌خوری عسل و دارچین معجزه‌ای برای درمان معده درد بعد از خوردن غذا است. با میل کردن این ترکیب، به رفع سوء‌هاضمه کمک کرده و اسید معده را کاهش می‌دهید.

بابونه؛ گیاهی فوق‌العاده برای رفع گاز و درد معده

یک فنجان چای بابونه با عملکرد ضد‌التهابی، درد معده را تسکین داده و گاز معده را برطرف خواهد کرد. مصرف بابونه برای رفع نفخ، اسهال و حالت تهوع نیز بسیار مفید خواهد بود. بابونه را می‌توان به‌صورت خشک شده به غذا اضافه کرده یا به‌عنوان دمنوش استفاده کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان