//
کدخبر: ۳۶۲۲۲۸ //

خانم‌ها به دقت بخوانند/ مردها به این دلایل آنها را ترک می‌کنند

مردها از برخی رفتارهای زنها بیزار هستند و به خاطر همین آنها را ترک می کنند.

خانم‌ها به دقت بخوانند/ مردها به این دلایل آنها را ترک می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

گاهی برای خیلی از زنها ین سوال پیش می آید که چرا یک مرد آنها را ترک می کند  و این همیشه آنها را آزار می دهد بدون این که قدری فکر کنند که ممکن است رفتارهای خود آنها باعث این اتفاق شده باشد.

در این نوشتار به برخی از رفتارهای زنها که مردها را فراری می دهد و منجر به ترک آنها می شود را به شما می گویم که امیدواریم با رعایت آنها مانع از جدایی شوید.

زنان توجه طلب (هیسترونیک)

زنانی هستند که دوست دارند مورد توجه واقع شوند، دلشان می‌خواهد گرم و قدرتمند به نظر برسند در صورتی که به شدت در پشت صحنه، یخ زده‌اند.

زنان مهرورز حمایتگر

این گروه از زنان، مردان را با کودکان خود، اشتباه گرفته‌اند. دلشان می‌خواهد مانند یک مادر، شش دانگ مراقب شوهر خود باشند.

رابطه جنسی

زنان بچسب (سریش)

این گروه از زنان، به شدت گیر می‌دهند. در محبت و بی‌محبتی، افراط می‌کنند. دلشان می‌خواهد همه جا به همسر خود منگنه شوند. این گروه از زنان گاهی آن قدر در مهرورزی افراطی هستند که مردان را از خود دور می‌کنند.

 زنان شکاک

این گروه از زنان به طرز شگفت انگیزی به همسر خود شک دارند. به طور مداوم در جست وجوی نشانه‌ای از خیانت، هستند. این زنان بدون مقدمه به دنبال مردشان راه می‌افتند و او را تعقیب می‌کنند.

زنان مردنما

این خانم‌ها، دوست دارند کارهای مردانه انجام دهند و به طرز عجیبی از ظرافت زنانه، دور مانده‌اند. مردانی که با این گروه زندگی می کنند؛ مردانگی خود را از یاد می برند.

پس بنابراین اگر دیدید مردی شما را ترک کرده است به این موارد هم نگاهی بیاندازید شاید اشتباه از خود شما بوده باشد و رفتارهایی را انجام داده اید که نباید انجام می دادید.

البته ناگفته پیداست این در رابطه با مردان تنوع طلب به کار برده نمی‌شود و برای مردانی است که زندگی خود را دوست دارند ولی رفتارهای صورت گرفته از سوی شریک زندگی آنها باعث جدایی و ترک آنها می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان