//
کدخبر: ۳۶۰۹۲۱ //

دوشنبه ۳ مرداد / جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر امروز

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

دوشنبه ۳ مرداد / جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

از دیروز تا امروز سوم مرداد ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۷۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۹۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۲۸ نفر رسید. تا کنون هفت میلیون ۷۴ هزار و ۱۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۹۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۶ هزار و ۱۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۴۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۲۹۶ نفر دُز دوم و ۲۹ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۲۶۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۹۱۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۳۲ هزار و ۸۹۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

اکنون ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان