//
کدخبر: ۳۵۹۱۶۲ //
رابطه جنسی

راهکارهایی برای تقویت رابطه جنسی

زوج ها برای تقویت رابطه جنسی نیاز است به این موارد توجه کنند.

راهکارهایی برای تقویت رابطه جنسی
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از اینکه هر دو به ارگاسم می‌رسید، انرژی‌تان افت می‌کند و رابطه جنسی‌تان تمام می‌شود. اما باید بدانید هنوز کار دارید. نوع رفتار شما بعد از رابطه جنسی تاثیر مستقیمی بر احساسات همسرتان و رابطه‌های جنسی بعدی‌تان دارد.

سریعا نخوابید

خیلی از افراد خصوصا آقایان، بعد از تمام شدن سکس دوست دارند سریعا بخوابند یا از همسرشان فاصله بگیرند، درحالیکه چنین رفتاری می‌تواند به احساسات همسرتان آسیب بزند. حتی اگر هردویتان با خوابیدن بعد از رابطه جنسی موافقید، بهتر است گاهی برای ایجاد تنوع برنامه خاصی برای بعد سکس در نظر بگیرید. مثلا خوراکی خاصی آماده کنید و با هم بخورید، با هم حرف بزنید یا مثلا در آغوش هم فیلم ببینید. حفظ ارتباط جسمانی و محبت‌های فیزیکی تاثیر فوق‌العاده‌ای بر رابطه عاطفی‌تان دارد و خصوصا برای گرم نگه داشتن خانم‌ها بسیار مفید است.

با هم حمام کنید

یکی از مفیدترین و البته لذت‌بخش‌ترین کارها بعد از رابطه جنسی حمام کردن دوتایی است. وقتی بعد از رابطه جنسی با هم حمام می‌کنید، احساس آرامش زیادی را به خودتان و رابطه‌تان تزریق می‌کنید. به طور کلی هر فعالیت دوتایی بعد از رابطه جنسی به نوعی امتداد هیجان و نزدیکی شما در سکس و انتقال آن به زندگی و رابطه عاطفی‌تان است.

درباره رابطه جنسی و احساستان با هم صحبت کنید

برای افزایش کیفیت رابطه‌های جنسی بعدی‌تان بعد از تمام شدن سکس درباره آن به هم بازخورد دهید. مثلا به همسرتان بگویید «اون‌طور که منو می‌بوسیدی و نوازش می‌کردی برام خیلی لذت‌بخش بود» یا اگر همسرتان این‌ بار کار جدیدی انجام داده که برایتان جذاب بوده حتما به او بازخورد مثبت دهید و ازش تعریف کنید. بهتر است هرچند وقت یکبار زمانی را به صحبت‌های مفصل‌تر درباره رابطه جنسی‌تان اختصاص دهید. از فانتزی‌ها و خواسته‌های‌تان و تغییراتی که دوست دارید در رابطه‌تان ایجاد شود باهم صحبت کنید. ضمن اینکه اگر برخی رفتارهای جنسی همسرتان را نمی‌پسندید، بعد از اشاره به رفتارهایی از او که برایتان جذاب است و بیان حس مثبت‌تان به کلیت رابطه‌تان با لحن و کلماتی مناسب به همسرتان بگویید ترجیح می‌دهید فلان رفتارش را تغییر دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۶۲ //
ارسال نظر
 
  • قانع

    بسیار عالی و مفید و ارزشمند بود برای من و فکر کنم تمام خوانندگان این مطالب عالی ۰سپاسگزارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان