//
کدخبر: ۳۵۹۱۴۴ //
رابطه جنسی

کیفیت رابطه جنسی/ عواقب ناخوشایند در صورت بی‌توجهی به خواسته‌ها

در رابطه جنسی زوج‌ها باید به این موارد توجه ویژه ای داشت.

کیفیت رابطه جنسی/ عواقب ناخوشایند در صورت بی‌توجهی به خواسته‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

یک رابطه جنسی خوب در بطن یک رابطه صمیمانه، دوستانه و محترمانه بین زن و شوهر شکل می‌گیرد. بسیاری از مشکلات رابطه جنسی مثل بی‌میلی جنسی، اختلال نعوظ یا زودانزالی بیش از اینکه علت جسمانی داشته باشد، ریشه در سردی رابطه زن و شوهر و کدورت‌ها و دلخوری‌های آنها دارد.
وقتی زنی از همسرش ناراحت است چون هیچگاه به او ابراز علاقه نمی‌کند یا به خواسته‌هایش در زندگی روزمره توجه ندارد، معلوم است نمی‌تواند با همه وجود در رابطه جنسی باشد و همه انرژیش را بگذارد. طبیعی است اگر میل و علاقه‌اش به رابطه جنسی کم شود و دچار بی‌میلی جنسی شود.
بی‌میلی جنسی نیز رابطه متزلزل بین زن و شوهر را کمرنگ‌تر می‌کند. در واقع رابطه جنسی و رابطه عاطفی بین یک زن و شوهر تاثیرات دوطرفه دارند و باید به هردوی آن‌ها توجه کرد. بنابراین اگر مشکلات ریشه‌داری با همسرتان دارید یا صمیمیت بین شما کم شده و روی رابطه جنسی‌تان هم تاثیر منفی گذاشته است، لازم است درپی گرفتن کمک تخصصی از یک زوج درمان‌گر باشید.
زوج‌درمانی به شما کمک می‌کند به مشکلات ریشه‌ای‌تر در رابطه‌تان پی ببرید و کیفیت رابطه زناشویی‌تان را ارتقا دهید، موانعی که سر راه صمیمیت و نزدیکی‌تان قرار گرفته را بشناسید و برطرف کنید. خیلی وقت‌ها شما حرف‌ها و دغدغه‌هایتان را نمی‌توانید با همدیگر در میان بگذارید، اما وقتی درمقابل یک فرد متخصص و بی‌طرف قرار می‌گیرید،‌ به راحتی حرف دلتان را می‌گویید و یاد می‌گیرید چطور از این به بعد با هم حرف بزنید و همدیگر را بهتر درک کنید. اگر مشکلات رابطه عاطفی‌تان برطرف شود متوجه می‌شوید که رابطه جنسی‌تان به شکل معجزه‌آسایی بهبود پیدا می‌کند و لذتی را تجربه خواهید کرد که برایتان غیرمنتظره خواهد بود.

کیفیت یک رابطه زناشویی به میزان پاسخگویی آن به نیازهای زوج بستگی دارد. به نیازهای همسرتان به عنوان قانون لازم‌الاجرا نگاه کنید و ببینید چطور می‌توانید خواسته‌هایش را برآورده کنید. به همسرتان برچسب نزنید که اشتباه می‌کند یا با او بدرفتاری نکنید.

 اگر همسرتان از سروکله زدن روزانه با فرزندانتان خسته است، سعی کنید کارهایی انجام دهید که از فشار روانی همسرتان کاسته شود. مثلا آخر شب می‌توانید حمام را برایش آماده کنید تا کمی آرام بگیرد و خودتان فرزندانتان را به رختخواب بفرستید. حتی با کوچک‌ترین رفتار هم می‌توانید به نظر همسرتان رومانتیک بیایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان