//
کدخبر: ۳۵۰۴۴۶ //

ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با وجود کاهش آمارهای کرونایی

استاندار گیلان با اشاره به نزولی شدن آمارهای کرونایی در استان، گفت: اقدامات پیشگیرانه و رعایت شیوه نامه های بهداشتی با وجود کاهش آمارهای کرونایی تداوم داشته باشد


ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با وجود کاهش آمارهای کرونایی
به گزارش فرتاک نیوز،

اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به روند نزولی آمارهای کرونایی در گیلان، اظهار کرد: باید اقدامات پیشگیرانه و توجه به توصیه‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به‌ویژه در مراکز تجمعی و آموزشی باید تداوم داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، افزود: تکمیل نوبت‌های واکسن کرونا و همچنین پرهیز از هرگونه عادی انگاری قطعاً اثرات مثبتی در ادامه روند کاهشی آمارهای کرونایی در استان گیلان دارند.

عباسی با اشاره به ضرورت توجه به راه اندازی پایگاه‌های تابستانی از سوی آموزش و پرورش برای تقویت پایه‌های علمی و جبران عقب ماندگی‌ها، تأکید کرد: شرایط و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری امتحانات حضوری پایان سال در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز باید فراهم شود.

استاندار گیلان اضافه کرد: از همه ظرفیت‌های برای تقویت بنیه علمی و برگزاری امتحانات در فضاهای باز و بسته باید استفاده شود.

وی با اشاره به فعال بودن قرارگاه شهرستانی مدیریت کرونا و تأثیر آن در افزایش تعداد شهرستان‌های آبی، تصریح کرد: اقناع سازی شهروندان به تزریق دُز سوم واکسن کرونا و تزریق دُز چهارم نیز برای گروه‌های سنی واجد شرایط از سوی فرمانداران نیز در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه آگاهی بخشی به اصناف برای دریافت کد (QR Code) باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان به صورت میدانی، جهادی و انقلابی پای کار باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان