//
کدخبر: ۲۷۹۸۳۵ //

تردد در جاده تالش به آستارا ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در جاده‌های تالش گفت: پس از بارش سنگین باران و با توجه به آسیب‌های واردشده به پایه‌های پل بزرگ تالش مسیر رفت‌وآمد تالش به آستارا و بالعکس از امروز و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

تردد در جاده تالش به آستارا ممنوع شد

سرهنگ امیر طالبی امروز دز جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت مسیرهای ترددی در شهرستان تالش اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش شدید باران در تالش بودیم که این امر منجر به طغیان رودخانه کرگانرود و ریزش پایه‌های پل بزرگ تالش شد لذا به‌این‌علت و‌ به‌منظور حفظ جان مردم و رانندگان مسیر رفت‌وآمد تالش به آستارا و بالعکس از امروز و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با اذعان به اینکه تمامی نیروهای امدادی با تمام قوا در شهرستان تالش حضور دارند، گفت: پس از بارش سنگین باران و با توجه به آسیب‌های واردشده به تالش تمامی نیروهای پلیس راهنمایی رانندگی و همچنین نیروهای امدادی در محل حاضر بوده و در حال خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی برخی از مسیرها هستند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان گیلان با درخواست از مردم در خصوص عدم تردد در مسیر تالش به آستارا بیان کرد: مسیر تالش به آستارا یکی از جاده‌های مهم استان است لذا با توجه به آسیب‌های واردشده و ریزش پایه‌های پل تالش از مردم درخواست دارم از تردد در این مسیر خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان