//
کدخبر: ۳۵۰۴۳۸ //

جشن پایان کرونا در این کشور برگزار می‌شود

مقامات محلی در شهر گنت بلژیک جشنی با عنوان «متشکرم!» برای مردم محلی که در چند سال گذشته به عنوان داوطلب در مدیریت همه‌گیری کووید-۱۹ خدمت کرده‌اند، برگزار خواهند کرد. طبق بیانیه شهرداری، این جشن در تاریخ دوم ژوئیه در منطقه صنعتی سابق معروف به Arsenaalsite برگزار خواهد شد.


جشن پایان کرونا در این کشور برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از دو سال، سرانجام به نظر می‌رسد که همه‌گیری و بحران بهداشتی همراه با آن در شهر گنت رو به پایان است. اکثر کشورهای اروپایی هر روز در حال کاهش یا لغو کامل محدودیت‌ها هستند. اگرچه تابستان گذشته نیز با اندکی خوش‌بینی مبنی بر بازگشت همه چیز به حالت عادی همراه شد، اما ثابت شد که زمستان ۲۰۲۱ مسری‌ترین زمان برای بیماری کرونا بوده است.

مقامات در گنت فکر می‌کنند زمان آن فرا رسیده است که از حدود دو هزار داوطلبی که در این دوران سخت از مقامات بهداشتی محلی حمایت کرده‌اند، تقدیر کنند. در طول بحران کرونا و کمپین واکسیناسیون، شهر شاهد موجی از همبستگی بود، تعداد بی‌شماری از ساکنان در پرکردن خلأهای موجود در خدمات محله، مدارس، کمک به سالمندان و حتی خدمات روان‌شناختی خانه به خانه مشارکت داشتند.

با وجود این، این احتمال نیز وجود دارد که مقامات مجبور شوند جشن «متشکرم!» را لغو کنند، همان‌طور که در دسامبر ۲۰۲۰ مجبور به انجام آن شدند. اگرچه، ذکر این نکته نیز مهم است که در در دو سال گذشته ثابت شده است که زمستان‌ها غیرقابل پیش‌بینی‌ترین فصل از نظر شیوع بیماری بوده است.

با این وجود، مقامات محلی می‌خواهند حداکثر تلاش خود را بکنند و از شهروندان تشکر کنند. آنها اعلام کرده‌اند که هرکسی که داوطلب کمک به خدمات شهری و سازمان‌های جامعه مدنی در طول همه‌گیری بوده است، دعوت‌نامه‌ای از طریق نامه یا ایمیل در اواسط ماه می‌دریافت خواهد کرد.

این مهمانی در Arsenaalsite برگزار خواهد شد که با ویلچر نیز قابل دسترسی خواهد بود. این شهر با سازمان‌های محلی همکاری خواهد کرد تا جشن را به یک رویداد منحصربه‌فرد تبدیل کند.

Arsenaalsite یک منطقه کارخانه‌ای سابق در حومه گنت است که ۱۳ هکتار وسعت دارد و با ساختمان‌های صنعتی متروکه متعددی پر شده است. این ناحیه قبلاً به صنعت راه‌آهن محلی تعلق داشت، با این حال، سال گذشته مقامات محلی یک پروژه مشارکتی را با مالکان آغاز کردند تا آن را به یک محله شهری پایدار تبدیل کنند.

اگرچه پیشرفت قابل توجهی در توسعه مجدد هنوز انجام نشده است، مفهوم طراحی شامل حفظ ویژگی باز و صنعتی سایت و احداث ساختمان‌های آموزشی و مسکونی در نظر گرفته شده است.

این پروژه به گونه‌ای انجام می‌شود که با احداث فضای سبز و طولانی کردن خیابان‌ها، این منطقه به شهر متصل می‌شود. این حرکت بخشی از روند رو به رشد در یافتن اهداف جدید برای سایت‌های صنعتی سابق در سراسر اروپا است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان