//
کدخبر: ۳۴۰۲۹۶ //

چه زمانی به قله موج ششم کرونا می‌رسیم؟

وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر در آستانه ورود به قله پیک ششم کرونا هستیم و تخمین می‌زنیم تا دو هفته آینده به قله پیک برسیم.

چه زمانی به قله موج ششم کرونا می‌رسیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر بهرام عین اللهی در دومین نشست با نمایندگان سازمان های بین المللی سلامت محور در ایران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجراظهارکرد: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این مدت دستاوردهای زیادی در تمام حوزه ها به ویژه در حوزه سلامت داشته‌ایم.

وزیر بهداشت با بین اینکه همکاری مردم در زمینه واکسیناسیون بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در آستانه ورود به قله پیک ششم کرونا هستیم و تخمین می زنیم تا دو هفته آینده به قله پیک برسیم.

عین اللهی یادآور شد: اُمیکرون انتشار سریعی دارد و در برخی از کشورها مرگ و میر زیادی ایجاده کرده است اما در کشور ما به دلیل واکسیناسیون گسترده، آمار بستری و مرگ بسیار پایین است و افرادی که در بیمارستان بستری می شوند عمدتا افرادی هستند که واکسن تزریق نکرده اند وگرنه سایر افراد چنانچه مبتلا شوند، بیماری شان بسیار خفیف است.

 وزیر بهداشت اظهار کرد: از حمایت ها و کمک های سازمان های بین المللی به کشورمان جهت مقابله با بیماری کووید ۱۹ طی دو سال گذشته تشکر می کنم. از طرفی آمادگی داریم با امکاناتی که در کشورمان در اختیار داریم، به کشورهای منطقه که همکاری های مشترک با ما دارند، کمک کنیم تا در منطقه در زمینه بهداشت و سیاست های سازمان جهانی بهداشت عنصر موثری باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان