//
کدخبر: ۳۳۷۰۱۸ //

رکورد جدید مبتلایان کرونا در انگلیس

آمار‌های رسمی بیانگر آن است که هفته گذشته در انگلیس یک نفر از هر ۱۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

رکورد جدید مبتلایان کرونا در انگلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

آمار رسمی منتشر شده از سوی اداره ملی آمار انگلیس (ONS) هفته گذشته و همزمان با تشدید گسترش ویروس کرونا، ۱ نفر از هر ۱۵ نفر در این کشور به کرونا مبتلا بودند.

طبق گزارش گاردین آماری که از خانواده‌های انگلیسی به شکل تصادفی جمع‌آوری شده بیانگر آن است که حدود ۶ درصد از جمعیت انگلیس یا به عبارتی ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۸۰۰ نفر، در هفته گذشته به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

این رقم به عبارتی معادل ۱ در ۱۵ است در حالی که هفته پیش از آن شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس ۱ در ۲۴ یا ۴ درصد از جمعیت بود.

همچنین در لندن شمار مبتلایان به ویروس کرونا ۱ نفر از هر ۱۰ نفر اعلام شده است. در ولز و اسکاتلند نیز شمار مبتلایان افزایش داشته است و هفته گذشته از هر ۲۰ نفر ۱ نفر به کرونا مبتلا شده است در حالی که هفته پیش از آن این رقم حدود ۱ نفر از هر ۴۰ نفر بود.

سویه اُمیکرون کرونا در انگلیس هم‌اکنون سویه غالب است. البته شمار مبتلایان براساس سن نیز متفاوت است و در حال حاضر اغلب مبتلایان بین ۱۲ تا ۲۴ سال سن دارند.

شب گذشته نیز خبرگزاری فرانسه در گزارشی از ثبت رکورد شناسایی بیش از ۲۰۰ هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا در انگلیس در طول شبانه روز پیش از آن خبر داد.

براساس آمار رسمی اعلام شده، انگلیس روز گذشته ۲۱۸ هزار و ۷۲۴ مبتلای جدید به ویروس کرونا اعلام کرده است که به موجب آن برای اولین بار در یک شبانه‌روز این تعداد مبتلای جدید در انگلیس گزارش شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان