//
کدخبر: ۳۳۰۲۲۸ //

از کجا بفهمم فرزندم کودک کریستالی است؟

شاید تاکنون حتی نام کودک کریستالی هم به گوشتان نخورده است اما بهتر است بدانید که این کودکان دارای ویژگی‌های غیرقابل تصوری هستند. انرژی مثبت بالای کودکان کریستالی آنها را به افرادی خاص با ویژگی‌های منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

از کجا بفهمم فرزندم کودک کریستالی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این قبیل کودکان در صلح و هارمونی با محیط پیرامون خود زندگی می‌کنند و دلشان می‌خواهد که اطرافیان خود نیز این صلح و صفا را درک و تجربه کنند. این کودکان هیچ مطالبه افراطی ندارند و به نشان دادن نیازهای خود بسنده می‌کنند. جیغ و داد به راه نمی‌اندازند و با صدای آرام صحبت می‌کنند. او کودکی تیزهوش و استثنایی نیست اما از بُعدی روحانی و تقریبا الهی و ملکوتی برخوردار است. اگر فرزند شما کریستالی باشد یک هدیه از طرف خدا دریافت کرده‌اید. در ادامه بیشتر در خصوص  ویژگی‌های این قبیل کودکان صحبت می‌کنیم.

ویژگی‌های کودکان کریستالی

استیو روتر اولین کسی بود که توانست در سال ۱۹۹۹ کودکان کریستالی را به خوبی بشناسد و در خصوص آنها صحبت کند. وی در سال ۲۰۰۲ کتابی نگاشته و صفات و مشخصه‌های کودکان کریستالی را توصیح داده و کتاب خود را راهنمایی برای تکامل بشر نامیده است.

افرادی که در این حوزه بررسی و مطالعه می‌کنند اعتقاد دارند که کودک کریستالی همانند بلور شفاف و زلال است و به همین دلیل نیز به آنها کریستالی گفته می‌شود. اینها انسان‌هایی هستند که به دلیل خلوص و عاری بودن از خودخواهی از دیگران متمایز هستند. اگر می‌خواهید یک کودک کریستالی را شناسایی کنید به دنبال این  ویژگی‌ها در وجود او باشید:

قدرت همدلی بالایی دارد

این ویژگی اساسی کودکان کریستالی است که آنها را از دیگران متمایمز می‌کند. قدرت همدلی کودک کریستالی بسیار بیشتر از چیزی است که ما درک می‌کنیم و آن را طبیعی می‌دانیم. این کودکان قادرند احساسات افراد دیگر را درک و جذب کنند. به‌طوری که حالات عاطفی که از جایی دیگر می‌آید را با گوشت و پوست خود درک می‌کنند. گویی که روح کودک کرسیتالی می‌تواند در روح فرد دیگری نفوذ کند تا عمیقا احساسات او را تجربه و درک کند.

تنهایی را دوست دارد

کودک کریستالی تنها است حتی زمانی که در کنار دیگران قرار دارد. این کودکان عاشق تنهایی هستند. در حالت کلی آنها مکان‌هایی را ترجیح می‌دهند که بتوانند از تماس مستقیم با دیگران به دور باشند.

بی اعتنا است

شما کودک کریستالی را در حال مشاجره و مشکل‌تراشی نخواهید یافت. او در هر شرایطی تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا از بروز اختلاف‌نظرها، مشاجرات، دعواها و مشکلات جلوگیری کند.

اهل ملاحظه است

کودک کریستالی باملاحظه و کم‌حرف است. البته این بدین معنی نیست که چیزی برای ارائه ندارد. او به جای اینکه خود را بی‌پروا و شجاع نشان دهد ترجیح می‌دهد سکوت کند و شخصیتی معمولی و بی‌حاشیه داشته باشد.

آرامش عجیبی دارد

کودکان کریستالی آرامش ویژه‌ای دارند. در واقع یک کودک کریستالی با دنیای درون و همچنین دنیای پیرامون خود در صلح و هماهنگی است. به همین دلیل همیشه آرام است. احساسات او متعادل بوده و آرامشش به قدری است که اگر در کنارتان قرار گیرند آن را دریافت و احساس می‌کنید.

هوشمند است

عقاید و نظرات یک کودک کریستالی مختصر اما دقیق و روشن است. پرت و پلا نمی‌گوید. هوش و قدرت تعلق و استدلال او بالاتر از کودکان همسن و سال خود است.

حساس است

یک کودک کریستالی بی‌نهایت حساس است و از شنیدن خشونت، توهین، حرص، ظلم، دروغ، حسادت و غیره ناراحت و آشفته می‌شود. احساسات منفی دیگران و اعمال آنها او را عمیقا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دوست داشتنی است

یک کودک کریستالی بسیار دوست داشتنی، شیرین، مهربان، صلح‌جو و آرام است.

عاشق طبیعت است

کودکان کریستالی شیفته حیوانات، جنگل، چشمه و به‌طور کلی طبیعت است. این کودکان نسبت به محیط زیست علاقه خاصی نشان می‌دهند و تمایل دارند همه چیز را در خصوص تنوع زیستی بدانند.

معمولا کودکان کریستالی با بچه‌های اوتیسمی اشتباه گرفته می‌شوند. اوتیسم یک اختلال رشد عصبی است که مشخصه آن اختلال در عملکرد سیناپس‌ها (ارتباط بین نورون‌ها) است. اما برخلاف آنچه برخی افراد تصور می‌کنند کودک کریستالی برخلاف کودک اوتیسمی در خودفرورفته نیست و در دنیای خاص خود زندگی نمی‌کند. در واقع اتصال نورون‌های مغز او همانند کودکان معمولی دیگر نیست.

کودک کریستالی یک انسان بسیار خاص است که برای آوردن صلح و آرامش به بشریت به روی زمین آمده است. او به خوبی بلد است که زندگی را پر از شادی و خوشبختی بکند. در نهایت اینکه کودک کریستالی روی زمین است تا جهان را تغییر داده و به ما کمک کند تا صلح و آرامش درونی را بازیابیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان