//
کدخبر: ۳۲۱۹۶۶ //

چند بیمار مبتلا به قارچ سیاه در این استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ثبت چند مورد بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان زنجان خبر داد و گفت: این افراد تحت درمان هستند.

چند بیمار مبتلا به قارچ سیاه در این استان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرویز قزلباش گفت: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۴۳ سال در استان زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه سنی ۳۰ سال هنوز اعلام نشده است، اظهار کرد: طی روزهای آینده روند واکسیناسیون افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ثبت چند مورد قارچ سیاه به عنوان یکی از عوارض بیماری کرونا در استان زنجان خبرداد و گفت: این افراد تحت درمان هستند که بسیار جزئی بوده است و مواردی از ویروس قارچ سیاه دراستان زنجان ثبت شده است که به عنوان یکی از عوارض بیماری کرونا است.

قزلباش تاکید کرد: برای واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاها و مناطق صعب العبور در آینده برنامه داریم که طبق زمانبندی اعلام می‌شود.

وی گفت: در صورت مبتلا شدن افراد درمان‌های مؤثر برای بیماران انجام می‌شود و واکسیناسیون نیز موجب کاهش بیماری در مجامع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: تولید واکسن مراحل تعریف شده دارد و هر فاز بر اساس استانداردهای جهانی اجرا می‌شود.

قزلباش افزود: پس از گذشت دو سال شکل ویروس کرونا پیچیده شده و واکسن تنها ابزار موجود در دست بشر بوده که تاکنون تأثیر بسیار خوبی در کاهش فوتی‌ها داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان