//
کدخبر: ۲۷۶۵۵۸ //

سه برابر شدن فضاسازی محرم در زنجان

سرپرست اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: فضاسازی ها و المان های نصب شده در شهر به مناسبت ماه‌های محرم و صفر امسال سه برابر سال های گذشته انجام شده است.

سه برابر شدن فضاسازی محرم در زنجان

لیدا حسنی در گفتگو با خبرنگار ابراز کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع برگزاری مراسم‌های عزاداری شد به دستور شهردار امسال بیش از سال‌های گذشته برای فضاسازی محرم تلاش شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همه هیات‌ها، تکایا و دستگاه‌ها منتظر ابلاغ دستورالعمل جامع عزاداری‌های محرم از سوی ستاد کرونا بودند اقدامات در این راستا با تاخیر شروع شد و بسیاری از این هیات‌ها و اماکن دیرتر از سال‌های قبل فضا سازی را آغاز کردند لذا تلاش‌هایی شهرداری به تنهایی برای برخی دوستداران اهل بیت (ع) رضایت بخش نبود.

به گزارش فرتاک نیوز،سرپرست اداره سیما منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه هرساله اقدامات شهرداری در نصب پرچم‌ها و المان‌ها با اقدامات سایر هیءات تکمیل می‌شد اظهار کرد: ما برای حفظ شان پایتخت شورو شعور حسینی تمام تلاش خود را در فضاسازی داشته‌ایم و سه برابر سالهای قبل نصب پرچم و المان انجام شده است.

به گفته حسنی چهارعدد المان نوری در میدان انقلاب نصب شده، مسیرپیاده راه تا میدان انقلاب با چراغانی قرمز همچون بین الحرمین اقدام گردید، پیام‌های بامحتوایی در استندهای عرشه‌ها و بیلبوردها توسط سازمان فرهنگی منتشر شده است.

سرپرست اداره سیما و منظر شهرداری همچنین یادآور شد: اقدامات درخور شانی هم از سوی سایر نهادها، تکایا و هیءات ها انجام شده که از جمله آن توزیع پرچم رایگان برای سردرب منازل توسط حسینیه اعظم است.

حسنی تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی هم جهت حفظ شان پایتخت شورو شعور حسینی و احترام به اهل بیت (ع) باید هرچه سریع‌تر فضاسازی عزاداری‌های حسینی (ع) را انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه هرخانه یک حسینیه مقام والای اهل بیت (ع) را ارج بنهیم و با توسل به ایشان پس از شکست کرونا ارادت خود را به اهل بیت همچون سابق در عزاداری‌ها نمایان کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان