//
کدخبر: ۳۱۹۰۷۹ //

تزریق روزانه ۱۳۰۰۰ دز واکسن کرونا در کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تزریق روزانه ۱۳ هزار دز واکسن کرونا در استان کرمانشاه خبر داد.

تزریق روزانه ۱۳۰۰۰ دز واکسن کرونا در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر شکیبا اظهار کرد: هیچ تجمعی برای دریافت واکسن کرونا در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان کرمانشاه قابل قبول نیست و نوبت دهی باید به بهترین نحو ممکن مدیریت شود.

وی با اشاره به اولویت بندی گروه‌های سنی برای تزریق واکسن کرونا افزود: در حال حاضر در شهرها افراد ۵۰ سال، در روستاها افراد بالای ۴۰ سال و در عشایر ۱۸ سال سن به بالا گروه‌های هدف تزریق واکسن کرونا را تشکیل می‌دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هیچ تعطیلی حتی در روزهای تعطیل در مراکز تجمیعی نداریم و تمام تیم‌های واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه باید در روزهای تعطیل فعال باشند و پذیرش و تزریق واکسن باید از طریق سامانه سیب انجام شود.

شکیبا خاطر نشان کرد: در حال حاضر روزانه ۱۳ هزار دز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی، مراکز بهداشت و سایت خودرویی استان کرمانشاه تزریق می‌شود.

وی با اشاره به زمان واکسیناسیون کرونا مشاغل پرخطر، بیان کرد: در مورد انجام واکسیناسیون سایر گروه‌های هدف اعلام شده از جمله رانندگان حمل و نقل عمومی شهری، ریلی، زندانیان، معلمان، خبرنگارها، بیماران دیابتی، کارکنان بانک، پرسنل شماره گذاری و تعویض پلاک، اساتید دانشگاه‌ها باید دریافت لیست اسامی معرفی شده را از بالاترین مقام مسئول آن اداره استعلام شود و پس برنامه ریزی لازم واکسیناسیون آنها در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان