//
کدخبر: ۳۱۸۹۹۶ //

آغاز برنامه تزریق واکسن کرونا کارمندان بانک

طرح واکسیناسیون کارمندان شبکه بانکی علیه ویروس کرونا با حضور مدیرعامل بانک مسکن، دبیر کل بانک مرکزی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران آغاز شد.

آغاز برنامه تزریق واکسن کرونا کارمندان بانک
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از هیبنا، صبح امروز 7 مرداماه همزمان با عید سعید غدیر خم، طی مراسمی با حضور دکتر زالی، محمود شایان ،دکتر محمد طالبی، دبیر کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران شبکه بانکی کشور، طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان شبکه بانکی در باشگاه بانک مرکزی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم محمود شایان با بیان اینکه مدتها پیگیر واکسیناسیون کارمندان عزیز شبکه بانکی کشور بودیم، گفت: پیگیری های زیادی از سوی شورای عالی هماهنگی بانک ها و مدیران نظام بانکی با وزارت بهداشت صورت گرفت و در نهایت مکاتباتی با ریاست جمهوری صورت گرفت.

شایان افزود: بعد از پیگیری ها با واکسیناسیون کارمندان بانک ها موافقت شد که امروز اولین مرحله اجرای این طرح آغاز شد. مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از روز شنبه با همکاری اداره کل رفاه کارکنان بانک مسکن و وزارت بهداشت واکسیناسیون کارمندان بانک مسکن آغاز می شود و تلاش می کنیم در حداقل زمان کل پرسنل واکسینه شوند.

همچنین در این مراسم زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا گفت: با توجه به اینکه میزان ابتلا پرسنل بانکی 7/5 برابر بیشتر از یک شهروند عادی است، طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان بانکی در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: بعد از کادر درمان بیشترین میزان ابتلا مربوط به کارکنان بانک ها بوده است.

زالی با تاکید بر این موضوع که کارکنان بانک ها در معرض ابتلا بیشتری هستند، ادامه داد: با انجام این طرح کانون سرایت پذیری اجتماعی در کشور نیز تقلیل می یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان