//
کدخبر: ۳۱۷۰۳۵ //

۶۵ساله ها در سامانه واکسن کرونا ثبت نام کنند

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام گشایش سامانه ثبت‌نام واکسن کرونا از همه متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن خواست جهت دریافت و تزریق واکسن کرونا در این سامانه ثبت نام کنند.

۶۵ساله ها در سامانه واکسن کرونا ثبت نام کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

نوبت‌دهی و ثبت‌نام تزریق واکسن کرونا برای افراد متولد سال ۱۳۳۵ و ماقبل از آن از امروز یکشنبه در سامانه salamat.gov.ir آغاز شده است.

هم‌اکنون فقط متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن می‌توانند از طریق این درگاه نسبت به ثبت‌نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۱۳۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۶۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۸۰۱ دُز رسیده است.

انتظار می رود با محموله های جدیدی از واکسن های خارجی که وارد کشور شده یا در حال ورود است و نیز، ورود واکسن های داخلی به ویژه برکت در روزهای آینده، روند واکسیناسیون کرونا در کشور سرعت گیرد.

مقامهای مسئول گفته اند که تا اوایل مرداد، فازهای اول و دوم واکسیناسیون شامل افراد بالای ۵۵ سال، بیماریهای خاص و خطرناک، کارکنان بخش بهداشت و درمان و مانند آن به پایان می رسد و پس از آن شاهد اجرای فاز ۳ واکسیناسیون کرونا برای مشاغل عمومی از جمله رانندگان وسایل نقلیه عمومی خواهیم بود.

 

در صورتی که روند واکسیناسیون طبق برنامه پیش برود، اساتید دانشگاهها، معلمان مدارس، دانشجویان و بخش بزرگی از جمعیت کشور تا مهرماه تحت پوشش برنامه تزریق واکسن کرونا قرار خواهند گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان