//
کدخبر: ۳۰۹۰۲۶ //

جزئیات رنگبندی کرونایی استان‌ها به تفکیک هر شهر

پس از انتشار تازه ترین رنگ‌بندی کرونایی کشور، فایلی تفکیکی از رنگبندی شهرها و شهرستان‌ها منتشر شد.

جزئیات رنگبندی کرونایی استان‌ها به تفکیک هر شهر

با کاهشی‌شدن روند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز تعداد شهرستان‌های قرمز به ۱۰۲ شهرستان کاهش یافت. علاوه‌ بر آن ۲۳۵ شهرستان نارنجی و ۱۱۱ شهرستان زرد هستند.

با افزایش مبتلایان در استان سیستان و بلوچستان، تعداد شهرستان‌های آبی به صفر رسید.

بنابر اعلام وبدا، شهرستان‌های دهاقان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان و جم (بوشهر)، نهبندان (خراسان جنوبی)، ایذه و باغ‌ملک (خوزستان)، طارم و ماه‌نشان (زنجان)، خاش، زابل، زاهدان و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، خرامه‌، خرم‌بید، سپیدان، قیر و کارزین و مرودشت (فارس)، دهگلان و سقز (کردستان)، رودبار جنوب و عنبرآباد (کرمان)، روانسر (کرمانشاه)، باشت (کهگیلویه و بویراحمد)، کردکوی و کلاله (گلستان)، بستک، جاسک و میناب (هرمزگان) از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بر این اساس به عنوان مثال در استان تهران ۴ شهرستان قرمز و ۱۲ شهرستان نارنجی داشته و یا در استان اصفهان ۳شهرستان قرمز، ۱۹ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان زرد رویت می‌شود.

 

به گزارش فرتاک نیوز، وضعیت زرد به معنای خطر متوسط بوده و در این وضعیت فقط سطح شغلی 4 تعطیل خواهد بود. وضعیت نارنجی به معنای پرخطر است در این وضعیت سطح شغلی 3 و 4 تعطیل خواهند بود و وضعیت قرمزبه معنای شرایط خیلی پرخطر است که در این وضعیت همه‌ی مشاغل (به جز موارد ضروری سطح یک )تعطیل خواهند بود. همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود.

کرونا

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان