//
کدخبر: ۲۹۱۱۱۰ //

اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار دارد.

اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد

 مهدی قنادی درباره اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت گفت: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تمدید شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی تأکید کرد: تا زمانیکه دفترچه بیمه‌شدگان برگه سفید دارد، می‌توانند از اعتبار آن استفاده کنند و در صورت اتمام برگه سفید بیمه‌شدگان باید برای دریافت دفترچه جدید اقدام کنند.

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها می‌توانند اعتبار دفترچه‌ها را به صورت آنلاین و با ورود کد ملی بیمار استعلام بگیرند و اقدام به پذیرش بیمار کنند.

قنادی با بیان اینکه مردم برای اطلاع از اعتبار دفترچه بیمه از سامانه یکپارچه #۱۶۶۶* استفاده کنند، گفت: اگر داروخانه‌ای از پذیرفتن دفترچه با برگه سفید و نداشتن اعتبار خودداری کرد هموطنان از طریق سامانه ۱۶۶۶ به ما اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان