//
کدخبر: ۲۸۵۸۵۹ //

معاون درمان وزارت بهداشت: بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی است

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت بسیج تمام ظرفیت کادر درمانی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کرونایی، گفت: با توجه به این‌که بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی رخ داده از عموم مردم می‌خواهیم که رفت‌وآمدهای خانوادگی را کم و از حضور در محیط ‌های آلوده خود داری کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت: بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی است

دکتر قاسم جان‌بابایی در حاشیه سفر خود به استان یزد، در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی اردکان، اظهار کرد: علی‌رغم آمار بالای بیماران بستری خوشبختانه همکاران ما در حال ارائه خدمات مطلوب به بیماران هستند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با اشاره به حضور هم‌زمان چندین پزشک متخصص در این بیمارستان، افزود: این حضور نشان‌دهنده آن است که تمامی کادر پزشکی و درمانی شهرستان اردکان برای ارائه خدمت به مردم بسیج شده‌اند تا مردم در این روزهای سخت نگران نباشند.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی بوده است و افراد خانواده این ویروس را به یکدیگر منتقل می‌کنند لذا از عموم مردم می‌خواهیم که مهمانی‌ها و رفت‌وآمدهای خانوادگی را کم کنند و همچنین از حضور در محیط‌های آلوده خودداری کنند.

جان‌بابایی در پایان بابیان این‌که برخی از افراد نیز در ابتدای ابتلای خود به ویروس کرونا بیماری خود را انکار می‌کنند، گفت: به همین دلیل این افراد با تأخیر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که اگر زودتر برای درمان خود مراجعه کنند و همکاران ما نیز این بیماری را زودتر تشخیص بدهند قطعاً میزان مرگ‌ومیرها کمتر خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۸۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان