//
کدخبر: ۲۶۳۹۱۸ //
معاون درمان وزارت بهداشت:

استفاده از مراکز رفاهی سازمانهای دولتی به عنوان نقاهتگاه خانواده ها را ترغیب به قرنطینه شدن می کند

خانواده ها از مراکزی که فضای رفاهی بهتر و شرایط سالمتری دارند استقبال بیشتری خواهند داشت و بیشترین نگرانی ما در زمینه بیماریابی، قرنطینه درست و رفاه کامل است.

استفاده از مراکز رفاهی سازمانهای دولتی به عنوان نقاهتگاه خانواده ها را ترغیب به قرنطینه شدن می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر قاسم جان بابابی معاون درمان وزارت بهداشت در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا که امروز به ریاست استاندار کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد گفت: در بحران کرونا مردم و مسئولین افتخار بزرگی را کسب کردند در کشورهای بزرگ با توجه به ذخائر و منابع ارزی مشکلات سیاسی و اجتماعی بیشماری را تجربه کردند ولی در کشور ما این بحران به درستی مدیریت شد که قابل تقدیر است.

جان بابایی افزود: بعضی از استانها در بحران کرونا شرایط سخت تری را تجربه کردند و بیشترین درگیری را با این ویروس دارند و میزان درگیری و تلفات در برخی دیگر از استانها کمتر بود که استان کرمانشاه هم با توجه به موقع به این مسئله توانست در ماههای اسفند و فروردین نسبت به سایر استانها بهتر عمل کند و شاهد وسعت این بحران در استان کرمانشاه نبودیم.

photo_2020-06-01_14-04-48

 معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد :تمام تلاش ما این است که میزان مرگ و میر را در استان ها کاهش دهیم و در این زمینه افراد بالای ۶۰ سال که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و خطر پذیری آنها بالاتر است باید مد نظر گرفته شوند.

  وی در ادامه با اشاره به کمبود ماسک در استان گفت: با ایجاد مشاغل خانگی و تولید ماسک  ارزان قیمت به صورت انبوه میتوان به خانواده‌ هایی که تمکن مالی ندارند کمک کرد.

وی خاطر نشان کرد: بعضی از  مسائل در ستاد ملی مقابله با کرونا قابل حل است و بعضی از آنها هم مشکلات استانی است که با تدبیر استانداران مشخص و مرتفع خواهد شد که تدابیر اتخاذ شده توسط استاندار کرمانشاه در جهت مقابله با این بحران درست و منطقی است.    

جان بابایی در ادامه گفت: مراکز رفاهی را در ادارات و سازمانهای دولتی داریم که به دلیل بحران کرونا در حال حاضر از آنها استفاده نمی شود که میتوان از این مراکز که فضای رفاهی بهتری دارند و به دلیل شرایط سالمتر خانواده ها از ماندن در آنجا استقبال بیشتری خواهند داشت به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی استفاده کنیم، که بیشترین نگرانی در زمینه بیماریابی، قرنطینه درست و رفاه کامل است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان